عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هشتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد


هشتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

هشتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور "علی اصغر میرزائی" فرماندار ، "حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز  "شهمرادی " مدیر مخابرات منطقه گلستان و سایر مدیران دستگاههای اجرائی  در سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد.

فرماندار بندرگز با اشاره به حادثه دلخراش و غمبار زلزله اخیر و تسلیت این مصیبت بزرگ به ملت شریف ایران  و هموطنان عزیز استان کرمانشاه گفت: حوادث طبیعی همواره به صورت ناخواسته و غیر مترقبه رخ می دهد؛ بنابراین مدیریت بحران باید همیشه مدنظر باشد.

علی اصغر میرزایی اعلام آمادگی و پیشگامی مردم  در کمک رسانی به زلزله زدگان  را موجب کاهش دردها و آلام مردم مناطق آسیب دیده دانست و افزود : مردم جامعه  ما همیشه در صحنه های مختلف حضور موثر دارند و نگاه، آمادگی و ابراز لطف مردم سبب دلگرمی مردم منطقه مصیبت دیده خواهد شد .

میرزائی تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حضور  و کمک رسانی همه قوا و نهادهای کشور ، حضور رئیس جمهور و دیگر مقامات مسوول در منطقه و مراجعه مردم برای اهدای خون را از  صحنه های مختلف ایثار گری مربوط به حادثه زلزله عنوان کرد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با تقدیر از اعضای ستاد اربعین شهرستان خاطر نشان کرد:  برنامه های مختلف و متنوعی به ویژه در راستای سازماندهی زائرین ، دریافت کمکهای مردمی  و پشتیبانی امور همانند دیگر نقاط کشور ، توسط ستاد صورت گرفته است که نقش بسزائی در تحقق حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی داشت ودر جای خود  قابل تقدیر است.

فرماندار بندرگز با اشاره به اهمیت  برنامه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد:  تنها راه نجات و برون رفت کشور از مشکلات و بحرانهای اقتصادی اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی است و باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اقدامات موثری در جهت اجرای اهداف  و برنامه های تدوین شده  در رابطه با تولید و تحقق سهم اشتغال شهرستان به تعداد ۹۱۴ نفر صورت گیرد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز گفت : در سال 96 تاکنون سه واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال از تسهیلات رونق تولید بهرمند شدند.

وی افزود : همچنین 903 واحد انبار در سامانه انبار مرکز ثبت شده ، که 618 مورد  صنفی و مابقی شامل انبارهای کشاورزی بخش معدن و صنعتی می باشند.

میرزائی با اشاره به اینکه سهم اعتباری  اشتغال کمیته امداد شهرستان  در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال 96 ،  24 میلیارد ریال می باشد گفت : این مبلغ شامل تسهیلات بانکی و صندوقهای اشتغال کمیته امداد  می باشد که تاکنون 25 درصد آن محقق شده است.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : صندوق قرض الحسنه امداد ولایت  که در سطح مراکز استان ها  افتتاح شده  برای دستگیری و یاری رسانی به جامعه هدف کمیته امداد و در ادارات کمیته امدادشهرستانها فعالیت می کنند  و از قبل افتتاح حسابها در این صندوق تسهیلات 20 میلیون ریالی قرض الحسنه بدون بهره به افراد نیازمند تعلق خواهد گرفت

علی اصغر میرزایی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت سالگرد آزادسازی سوسنگرد و هفته بسیج یادآور شد: عملیات آزادسازی سوسنگرد  با هماهنگی و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری و مشارکت ارتش، سپاه و بسیج  مردمی صورت گرفت .

میرزایی از افتتاح مدرسه خیرساز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان در روز دوشنبه ۲۹ آبان خبر داد و افزود :  ساخت و تکمیل این مدرسه به صورت صد در صد خیرساز بوده و کلیه عملیات اجرائی آن  بصورت مردمی محقق شده است.

وی برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان گروه ب کشور در بندرگز و حضور ۶ کشتی گیر این شهرستان در قالب تیم قهرمان استان گلستان را از افتخارات این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار بندرگز موفقیت تیم فوتبال دارائی گز در مسابقات جام حذفی استان و کسب عنوان قهرمانی این رقابتها و حضور  سه تیم از شهرستان بندرگز در لیگ برتر استان را نشانه عظم و اراده و همت جوانان منطقه دانست و ضمن تقدیر از مسئولین ورزش شهرستان از همه دستگاههای اجرائی خواست اقدامات حمایتی خود را در جهت تقویت استعداد های ورزش شهرستان افزایش دهند.

"شهمرادی " مدیر مخابرات منطقه گلستان در این جلسه گفت: مخابرات استان برای ارائه  سرویسهای جدید تمهیدات لازم در نظر گرفته است ،  برای بالا بردن سرعت ، مسیرهای  سیم مسی به منازل همانند ادارات و سازمانها  تبدیل به فیبر نوری می شود و پهنای باند بی نهایت مستلزم تولید  محتوا های مناسب می باشد.

وی سرویس iptv  را یکی از برنامه های شرکت مخابرات استان اعلام کرد که دارای محتوای متنوع برای همه رده های سنی بوده و از قابلیتهای آن امکان مشاهده شبکه های تلوزیونی داخلی بصورت زنده و آرشیو می باشد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود : طبق آمار موجود1 میلیون و 300 هزار سیم کارت همراه اول در سطح استان وجود دارد ، و با احتساب سایر اپراتورهای فعال مجموعا 2 میلیون و پانصد هزار سیم کارت  در اختیار مردم استان می باشد.

همچنین در  بحث اینترنت ، مجموع سرویسهای پهنای باند بالا ( از یک mb  به بالا) دارای 150000 مشترک می باشد . استان گلستان  600 هزار مشترک تلفن ثابت فعال دارد و همه روستاهای استان ارتباط تلفنی دارند .

وی افزود : طبق برنامه ریزی های انجام شده  تمام روستاهای استان طی دوسال آینده کاملا تحت پوشش اینترنت قرار خواهند گرفت.

شهمرادی گفت : با توجه به زیر ساختهایی که در حوزه شهرستان بندرگز وجود دارد این شهرستان  جزء رتبه های اول تا سوم استان می باشد .

مدیرعامل مخابرات استان یکی از چالشهای پوشش مناسب برای بحث اینترنت و موبایل را مشکلات ناشی از عدم  استقرار دکلهای  ارسال امواج دانست و گفت :  مالکیت و شایعات مربوط به زیانبار بودن امواج  در سطح جامعه از موانع اصلی حل مشکل پوشش کامل امواج می باشد.

 


هشتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

  

هشتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

  

هشتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 


 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 516
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1956

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 851
بازدید ماه:5507
بازدید سال:14646
بازدید کل:1644484