عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد


دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد

دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد

دومین جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیران دستگاه های مرتبط در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : در دنیای مدرن امروزی دیگر دشمن به سمت جنگ های رو در رو تمایل ندارد و تمامی حرکات دشمن بر اساس تاکتیک ها و تکنیک های غیر مشخص انجام می شود.

"علی اصغر میرزایی" افزود : امروزه در جنگ های پراکنده نیز از ابزار های شیمایی و وسایل غیر متعارف استفاده میشود و تمامی موارد و موضوعات این را القا میکند که همه ما باید کاملا هوشیار بوده تا بتوانیم برنامه ریزی درست و مناسب در راستای مقابله با اینگونه تهدیدات داشته باشیم .

وی ادامه داد : اولویت ها و شرح وظایف دستگاها به طور مشخص از جمله نقاط حیاتی , نقاط مهم ونقاط حساس  در دستور العملهای مرتبط با پدافند غیر عامل قید گردیده است.

فرماندار بندرگز  با تاکید بر اینکه دشمنان بیشتر تمایل به  جنگ های سایبری و جنگ های نرم که در راستای پدافند غیر عامل می باشد دارند ، افزود : اگر دستگاه ها و مسئولین برنامه نداشته باشند تهدید ها و آسیب ها ایجاد مشکل خواهد کرد.

وی  با تاکید بر اینکه با رهنمودها و رهبری آگاه و مدبرانه  مقام معظم رهبری ، بسیاری از نقشه های دشمنان از قبل بر ملا می شود و برنامه ریزی در آن خصوص صورت می گیرد.

میرزایی اظهار داشت : اگر مسئولین از مسائل پیرامونی آگاهی کافی نداشته  باشند مشکلات حتمی خواهد بود.

وی ادامه داد : شاید خیلی از مسایل به ظاهر آسیب به نظر نیاید و جزو مسایل حیاتی نباشد اما دشمن برای آن برنامه دارد و به ویژه برای کشور مقتدر و اسلامی ایران که همه دشمنان بویژه  استکباران جهانی از هر راهی و از هر میدانی تصمیم دارند ضربه وارد کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با تاکید بر این که روسای ادارات تمامی مسائل را رصد کرده و متناسب با تهدیدات برنامه داشته باشند و بدان بپردازند افزود :  اگر دشمن برای نقاطی که برنامه ریزی کرده بدان دست نیابد مقاصد خود را از طریق مانور دادن و ضربه زدن حتی به شهرستان ها و دیگر نقاط کم اهمیت دنبال خواهند کرد و این موضوع ما را متوجه این مطلب میکند که تمامی اعضای شورای پدافند غیر عامل شهرستان باید تمامی برنامه ها را جدی گرفته و اهمیت زیادی برای آن قائل شوند.

 میرزایی عنوان کرد : در سطح کلان و کشور در تمامی وزارتخانه ها شرح وظایف مشخص گردیده و وزارت خانه ها ، موضوعات و مسایل  مرتبط با پدافند غیر عامل را به ادارات کل مریوطه  مستقر در استان ها انتقال داده اند و میطلبد که روسای ادارات پیگیری های بیشتر و مجدانه ای در این رابطه داشته باشند.

وی بر برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته پدافند غیر عامل تاکید کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 883
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 721

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 117
بازدید ماه:1407
بازدید سال:10546
بازدید کل:1640384