عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بندرگز برگزار شد


هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بندرگز برگزار شد

 هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز با حضور اعضای شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه از شیوع اعتیاد در بین جوانان بویژه بانوان ابراز نگرانی کرد وگفت : اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان برای پیشگیری از مواد مخدر در بین افراد سالم و خانواده های آنان برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

"علی اصغر میرزایی" افزود : حفظ سلامت بدنه جامعه از اعتیاد نخستین وظیفه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

وی اظهار داشت : دشمن از طریق اشاعه مصرف مواد مخدر و اعتیاد در جامعه، زدودن نشاط و توانمندی جوانان مارا هدف قرار داده است.

فرماندار بندرگز ، استفاده از تشکل های مردمی و علما در زمینه فرهنگ سازی را از جمله مواردی دانست که در پیشبرد اهداف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

میرزایی ، در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغال معتادانی که اعتیاد را ترک کردند، اشاره داشت و افزود : از سوی دستگاه های متولی برنامه ریزی صورت گیرد تا این افراد به جامعه باز گردند و جایگاه قبلی خود را پیدا کنند.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز خاطرنشان کرد : امروزه مواد مخدر ابزار جدی و مهم جنگ نرم محسوب می شود که دشمنان از آن جهت تضعیف نیروی انسانی کشورهای هدف استفاده می کنند.

میرزایی افزود : کنترل و مهار مواد مخدر برعهده یک دستگاه نیست بلکه همه دستگاه های متولی برحسب وظیفه ذاتی خود در امر مبارزه با مواد مخدر باید تلاش کنند.

وی تاکید کرد : اثرات مخرب اعتیاد برای مردم بویژه جوانان اطلاع رسانی و تبیین شود.

فرماندار بندرگز با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر تاکید کرد :  مواد مخدر نمونه رواج یک منکر در جامعه بوده که قبح و زشتی آن در بسیاری از موارد کمرنگ شده و باید با نشان دادن زشتی های آن درصدد از بین بردن آن باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز دراین جلسه گفت : افزایش مصرف مواد مخدر با هدف ناراضی کردن مردم و فروپاشی خانواده ها از سوی دشمنان صورت می گیرد.

"سید احمد حسینی" با بیان اینکه اقدامات دشمنان همیشه ناکام خواهد ماند ، افزود : دشمنان نظام جمهوری اسلامی فروپاشی خانواده ها از طریق مواد مخدر را در اولویت برنامه های خود قرار دادند.

وی تاکید داشت : همه در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید فعال باشند.

حسینی اظهار داشت : در بحث فرهنگی و اجتماعی بایستی دستگاه های متولی فعالیت های خود را در امر مبارزه با مواد مخدر گسترش دهند.

هم چنین در این جلسه از 5 شرکت کننده خردسال در مسابقه نقاشی شهرستانی با موضوع مبارزه با مواد مخدر تجلیل و قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1222
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 287

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 232
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1233
بازدید سال:10372
بازدید کل:1640210