عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

اولین نشست شورای اداری شهرستان بندرگزدر سال 94 در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت ، همدلی وهمزبانی افزود : بهار طبیعت 94 در تقارن تقویم با نام مبارک حضرت فاطمه ( س ) را به فال نیک گرفته و با صمیمیت و همدلی اعتبار نظام جمهوری اسلامی افزایش و پیشرفت امور را شاهد خواهیم بود .

"علی اصغر میرزایی "با قرائت بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو گفت : همه مدیران و مردم وظیفه محقق کردن مطالبات مقام معظم رهبری را بر عهده دارند و باید به فرامین معظم له تا زمان تحقق آنها عمل کنند .

وی از اعضای شورای اداری شهرستان بندرگز خواست تا در تحقق شورای سال جاری تمامی امکانات شهرستان را بکار گیرند و تلاش نمایند .

فرماندار بندرگز با بیان اینکه فضای همدلی در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است ، افزود : در سال جاری انتظار میرود افراد تاثیر گذار بویژه ائمه جمعه و جماعات ، اصحاب قلم و رسانه ، نخبگان  ودانشگاهیان در فرهنگ سازی شعار سال تلاش نمایند .

فرماندار بندرگز اظهار داشت : ملت بزرگ ایران تا کنون با یکپارچگی و انسجام و وحدت تحت لوای امام عظیم الشان و مقام معظم رهبری ، انقلاب را در مراحل مختلف برای رسیدن به اهداف حمایت کرده و انشاءالله این حمایت و پشتیبانی ملت تا ظهور حضرت مهدی ( عج ) ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد : انسجام و وحدت ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران موجب شده تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات در سال 94 اشاره کرد و گفت : بخش نامه ها و دستورالعملها از وزارت کشور ابلاغ شده و براساس تاکیدات مقامات دولتی هیچ کدام از مدیران ادارات نباید حمایتی از کاندیداهای انتخابات داشته باشند و باید به وظایف اداری و قانونی خود عمل کنند . رئیس شورای اداری شهرستان بندرگز در ادامه بر لزوم پیگیری جدی مسئولان ادارات در اجرای پروژه های عمرانی مرتبط تاکید کرد .

میرزایی اظهار داشت : آن دسته از دستگاه های اجرایی شهرستان که پروژه های عمرانی دارند ، لازم است ضمن اقدام برای تکمیل و پیگیری طرح هایشان هماهنگی لازم با اداره کل مربوطه را داشته باشند .

وی تاکید داشت : تسریع در تکمیل پروژه های نمیه تمام ، تقویت نظارت و رصد پروژه های  عمرانی و برطرف کردن موانع و مشکلات که  عامل کندی در اجرای طرح ها است باید در اولویت کار مدیران باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن  تشکر از زحمات اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در نوروز 94 گفت : در تعطیلات نوروزی تعداد 131 هزار مسافر از اقصی نقاط کشور وارد شهرستان بندرگز شدند .

میرزایی افزود : تعداد 85 هزار مسافر از ساحل دریای بندرگز و 15 هزار مسافر از ساحل دریای نوکنده دیدن کردند.

وی ادامه داد : در تعطیلات نوروزی 631 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی با جمعیت 40 هزار و 275 نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان شهرستان بندرگز پذیرش شده اند .

فرماندار بندرگز در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت : دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه ها برای مبارزه با نظام الهی و جمهوری اسلامی ایران وارد صحنه شدند و پس از شکست جنگ تحمیلی برنامه های متفاوتی را طراحی کردند .

میرزایی افزود : دشمنان قصد جلوگیری از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را دارندکه تا کنون اتحاد و یکپارچگی ملت ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرده است .

وی در پایان به ارائه خدمات بهتر و مطلوب در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در سال 94 تاکید کرد و افزود : مسئولین باید همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گیرند .

در این نشست رئیس اداره اطلاعات ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست به ارائه گزارش پرداختند .

در نشست شورای اداری، "علی اصغر نیکویی" بعنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیز داری ، "روشن سهرابی" به عنوان رئیس اداره گاز  و سرهنگ "علی اکبر سنگدوینی" به عنوان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بندرگز معرفی شدند .

گفتنی است ، امام جمعه شهرستان بندرگز و مشاوران استاندار در امور فرمانداریهای استان در این نشست حضور داشتند .

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

اولین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1114
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 484

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 247
بازدید ماه:5887
بازدید سال:15026
بازدید کل:1644864