عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفتمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


هفتمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 1393 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ، نهادها و بانک های عامل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست گفت : اجتماع عظیم عزاداران حسینی در اربعین شهادت امام حسین ( ع ) نشان از درک ، اعتقاد و ایمان مردم به امام حسین (ع ) داشت که با این حرکت بزرگترین فرهنگ و اعتقاد اسلامی در دنیا نشان داده شد .

"علی اصغر میرزایی" افزود : حضور میلیونی عزاداران حسینی از کشورهای مختلف جهان در این عزاداری ، قدرت اسلام و وحدت تشییع را به جهانیان نشان داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت : مردم با حضور عظیم خود در راهپیمایی روز 9 دی جلوه ای از بصیرت را به نمایش گذاشتند .

میرزایی اظهار داشت : مردم در این روز توانستند دفاع از انقلاب ، اسلام و میثاق با ولایت را نشان دهند .

وی با اشاره به 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، گفت : حضور گسترده ملت ایران در این حماسه مهم ، تمام نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرد.

فرماندار بندرگز یاد آور شد : با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، انواع توطئه ها و نقشه ها برای شکست آن برنامه ریزی شد که با عنایت و لطف خداوند متعال و رهبری حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری در کنار حضور ملت ایران ، تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است .

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن هفته وحدت اشاره کرد و گفت : در قرآن و قبل از اسلام در زمینه وحدت تاکید فراوانی شده است .

وی اظهار داشت : دنیای امروزی در حوزه های مختلف نیازمند به وحدت است .

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز افزود  :  وحدت و انسجام در شرایط فعلی ، نیاز ضروری جامعه اسلامی است . وی گفت : وحدت ویکپارچگی ملت ، دشمنان را به هراس خواهد انداخت .

فرماندار بندرگز همچنین از میزبانی و استقبال بی نظیر مردم استان و شهرستان از رییس جمهوری در دهمین سفر استانی قدردانی کرد .

در این جلسه "سعید هراتی" به عنوان بخشدار جدید بخش نوکنده و "محسن مردانی" به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز معرفی شدند .

گفتنی است ، امام جمعه بندرگز و مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری نیز در این نشست حضور داشتند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1301
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 351

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 851
بازدید ماه:5505
بازدید سال:14644
بازدید کل:1644482