عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه پیگیری تاسیس مرکز شیمی درمانی در فرماندرای بندرگز


برگزاری جلسه پیگیری تاسیس مرکز شیمی درمانی در فرماندرای بندرگز

برگزاری جلسه پیگیری تاسیس  مرکز  شیمی  درمانی  در  فرماندرای بندرگز

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه پیگیری تاسیس  مرکز  شیمی  درمانی با حضور "حسین احمدی " فرماندار ، "حجت الاسلام حسینی "امام جمعه بندرگز  ، دکتر حزینی فوق  تخصص خون ، ایکولوژی و طب  تسکینی و مدیر موسسه نیکوکاری بیماران خاص سرطانی  ، خیرین شهرستان و مدیران دستگاههای اجرائی مربوطه در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

 حسین   احمدی   فرماندار  شهرستان  با اشاره به  ضرورت بررسی و رفع مسائل و معضلات اجتماعی گفت : همه ما برای کاهش معضلات اجتماعی وظیفه بسیار مهم و حساسی بر عهده داریم .

وی رفع مشکلات اجتماعی جامعه را در گرو تلاش گسترده و همت مضاعف همه مردم و مسوولان دانست و افزود :  مسائل  و مشکلات اجتماعی  مسائلی  مدت دار  هستند  و باید  رویکرد و نگاه  ما نسبت به این موارد  متفاوت و قابل ملاحظه باشد.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : با توجه به نیاز جامعه  و به عنوان یک امر فوریتی ضروری است در این اقدام  خداپسندانه با نگاه  همگانی و خیرخوانه و پیگیری  های مستمر ، تمام  سعی و تلاش  خود را ابتدا در راستای پیشگیری و سپس کاهش اثرات مشکلات اجتماعی بویژه در حوزه سلامت و بیماریهای خاص بکار گیریم و با  ایجاد  مرکز شیمی  درمانی در شهر بندرگز در کاهش آلام بیماران ورفع مشکلات  خانواده های آنان  کمک نمائیم .

در ادامه  حجت الاسلام حسینی  امام جمعه  شهرستان  با اشاره به  وجود  43  بیمار در شهر  بندرگز  و تعداد  240 بیمار  در حوزه  غرب  استان  بر اصلاح  سبک زندگی و تغذیه مردم  تاکید نموده و تاسیس مرکز  شیمی  درمانی  را بسیار حائز اهمیت و ضروری خواند.

حسینی اظهار داشت: این حرکت خداپسندانه گامی در جهت رفع محرومیتهاست  و همه باید در جهت  اجرای  کمپین  مبارزه  با سرطان  و ارائه  توصیه  های  بهداشتی  به  مردم  شهرستان تلاش نمائیم  و با موسسه  خیریه  نیکوکاری  و همه   کسانی  که می توانند  حمایت  کنند  ، همکاری  لازم را داشته  باشیم .

همچنین دکتر  حزینی  فوق  تخصص خون و ایکولوژی  با اعلام اینکه  در استان گلستان  تعداد 6  نفر متخصص  سرطان  وجود دارد گفت : بیماران   سرطانی  در دوره  درمان   و پس از بیماری  نیز باید از طریق  مرکز طب تسکینی  دوره نقاحت را بگذرانند و تکمیل مراحل مختلف درمان نیاز به حمایت مردم و خیرین خواهد داشت.

دکتر  حسینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت : در استان  گلستان  بالاترین  مصرف  شیمی  درمانی  را داریم  و عامل اساسی  آن  نیز مصرف نامناسب  داروهای شیمی درمانی  می باشد.

وی افزود : با  توجه  به  فضای موجود  بیمارستان شهرستان ایجاد مرکز درمانی  سرپایی  شیمی  درمانی در این  شهر ضروری وحمایتهای لازم در این زمینه صورت می گیرد.

شایان ذکر است مقرر شد  با توجه به حساسیت موضوع و نیاز شهرستان جلسات پیگیری  با  حضور  ریاست دانشگاه  علوم  پزشکی  و بیمه درمانی  استان  ،  شهردار و شورای  شهر  و ... جهت  ایجاد مرکز  درمانی  سرپایی  شیمی  درمانی  ادامه یابد و  کمیته ای  متشکل  از فرماندار ، امام جمعه و ادارات  و نهادهای  شهرستان جهت  راه اندازی  ستاد  کمپین  مبارزه با  سرطان  تشکیل گردد .

                                                            برگزاری جلسه پیگیری تاسیس  مرکز  شیمی  درمانی  در  فرماندرای بندرگز

 

برگزاری جلسه پیگیری تاسیس  مرکز  شیمی  درمانی  در  فرماندرای بندرگز

 

برگزاری جلسه پیگیری تاسیس  مرکز  شیمی  درمانی  در  فرماندرای بندرگز

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 352
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2014

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 850
بازدید دیروز: 1436
بازدید ماه:5394
بازدید سال:14533
بازدید کل:1644371