عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز برگزار شد


آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز برگزار شد

آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز با حضور  علی اصغر میرزائی فرماندار ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز ، دکتر هنرور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و جمعی از مسوولین اجرائی شهرستان در سالن همایشهای مرکز بهداشت بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزائی  فرمانداربندرگز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، روزه داری در ماه رمضان را یکی از مقوله های سلامت جسم و روح انسان و ارتباط معنوی با خداوند دانست و ابراز امیدواری کرد تا همگان از برکات این ماه عزیز بهره مند گردند.

وی با اشاره به حماسه پرشور مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت ، افزود : ملت  بزرگ ایران  پیروزمندانه و سرافرازانه  ازاین  آزمون بزرگ عبور کردند ، و نتیجه تلاش و کوشش طولانی مجریان و دست اندرکاران انتخابات به ثمر نشست که باید از همه آنها بویژه کاندیداها و سایر عوامل که با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بستر حضور مردم در این رقابت سازنده  را ایجاد کردند تقدیر و تشکر کنیم.

میرزائی همچنین از مردم  شهرستان بندرگز جهت حضور همه جانبه و پرشور و نشاط در انتخابات که  با  88.6  درصد مشارکت جزء شهرستانهای مطرح و با مشارکت بالای استان بودند تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : یکی از الویتهای مهم اجرائی کشور نظام سلامت بوده و هست. بخشی از فرایند آن اجرا شده و بخش دیگری با توجه به برنامهای آتی دولت و وزارت بهداشت و درمان در حال انجام می باشد.اجرای این طرح از ابتدا یک نقطه امیدی را در بین مردم ایجاد کرد که همه مسوولان از جمله رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به اجرای این طرح ابراز رضایت کردند و ادامه آن را خواستار شدند.

علی اصغر میرزائی  یکی از ویژه گی های مهم   طرح تحول سلامت را حذف دریافتیهای خارج از عرف و به اصطلاح زیر میزی از بیماران بیان کرد و گفت : برای جامعه رنج آور بوده که با حمایتهای انجام شده و برنامه ریزیهای مناسب  در حوزه درمان به نحو موثری اصلاح گردید.و ابراز امیدواری کرد سایر مسائل موجود نظیر بیمه نیز همانند بحث درمان پیگیری و اصلاح گردد.

وی با اشاره به اجرای طرحهای مختلف بهداشت و درمان در شهرستان ، اظهار داشت : بیش از 440 میلیارد ریال  در پروژه بیمارستان شهدای بندرگز تخصیص اعتبار و هزینه شده  که بیش از 330 میلیارد ریال آن در دولت یازدهم محقق شده و توسط   دانشگاه علوم پزشکی ، راه و شهر سازی ، نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه شهرستان پیگیریهای لازم انجام شده و این پروژه  حیاتی  برای شهرستان بندرگز به بهره برداری رسیده  است.

میرزائی گفت : همچنین جهت تسهیل در خدمات دهی به شهروندان بندرگز تجهیز کلینیک شبانه روزی  در حد خدمات اورژانس در محل بیمارستان قدیم نیزبه عنوان مطالبه مردمی وجود داره که از مسوولان محترم دانشگاه علوم پزشکی  گلستان تقاضا داریم  ، فراهم نمودن امکان فعالیت آن با وجود محدودیتهای مالی و پرسنلی  که وجود دارد جزء برنامه ها قرار گیرد تا برخی مشکلات موجود نیز برطرف گردد.

فرماندار بندرگز بحث خیرین سلامت را یکی از عوامل  موثر اجرای پروژه های بخش سلامت کشور عنوان کرد و افزود :  در استان گلستان پیشرفتهای  خوبی در ارتباط با فعالیت خیرین سلامت وجود داشته ، ولی در سطح شهرستان  انتظار بیشتری را می طلبدکه با ایجاد تشکلهای منسجم و تهیه و تدوین  اهداف و برنامه های مورد نظر باید پویایی این بخش بیش از این افزایش یابد.

وی با تقدیر از فعالیت اعضای شورای شهر سابق بندرگز ، انتخاب اعضای جدید که  دارای شرایط سنی جوانترنیز  می باشند به مردم شریف شهرستان تبریک گفته وافزود :  انتظار داریم اعضای جدید با انگیزه های بیشتری وارد عرصه خدمت رسانی گردند و در حوزه های مختلف شهرستان نظیر فرهنگی ، اجتماعی ، سلامت و ...  یاریگر مردم و مدیریت اجرائی شهرستان باشند.

فرماندار بندرگز افزود : در صورت عمل به وظایف بر طبق قوانین و مقررات موجود شوراهای شهر و روستا انشاالله شاهد ایجاد تحول اساسی در پیشرفت و توسعه شهر و شهرستان خواهیم بود.

میرزائی گفت : کارگروه سلامت در شهرستان جزء کارگروههای فعال بوده و موضوعات مختلفی در بخش بهداشت و درمان پیگیری شده است.و برای رسیدن به نتایج مناسب باید مسائل بصورت تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرد.ن

میرزائی با تقدیر و تشکر از دکتر صابری برای دکتر ساورعلیا سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان بندرگز آرزوی توفیق نمودند.

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز برگزار شد

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز برگزار شد

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز برگزار شد

 

آئین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز برگزار شد

 

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 644
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1728

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 630
بازدید دیروز: 592
بازدید ماه:8056
بازدید سال:17195
بازدید کل:1647033