عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار رییس و کارکنان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بندرگز با فرماندار شهرستان

به مناسبت هفته تعاون صورت گرفت /

دیدار رییس و کارکنان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بندرگز با فرماندار شهرستان

دیدار رییس و کارکنان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بندرگز با فرماندار شهرستان

به مناسبت هفته تعاون ، رییس و کارکنان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بندرگز با فرماندار شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار بندرگز در این دیدار با تبریک هفته تعاون گفت : تعاونی ها در بخش های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

"علی اصغر میرزایی" افزود : نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی کشور و در راستای اقتصاد مقاومتی می تواند بسیار اساسی و تعیین کننده باشد.

وی با اشاره به اهداف تشکیل تعاونی ها اظهار داشت : بنیانگذاران تعاونی ها ، در دنیا و کشور عزیزمان ، افراد برجسته و صاحب نظر بودند.

این مقام مسوول اضافه کرد : شاید در کشور ما خوب فرهنگسازی صورت نگرفته و اهداف و برنامه های تعاونی برابر نقش مهم آن تشریح و تبیین نشده باشد.

میرزایی اظهار داشت : در آیات قرآن کریم تعاون و یاری رساندن به یکدیگر در امور خیر تاکید شده است ، افزود : معمولا شاهد خیر و برکات در کارهای گروهی هستیم.

وی گفت : برنامه های مهمی را در قالب تعاونی می شود انجام داد و باید از قبل ، مقررات تعاونی را برای جامعه مورد هدف تبیین کرد.

فرماندار بندرگز ، نقش اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را در فعال کردن تعاونی ها موثر دانست و اظهار داشت : تشریح اساسنامه ، برگزاری همایش و دوره های آموزشی ، برقراری ارتباط و حمایت قانونی و پشتیبانی جهت تشکیل تعاونی و هدایت همراهی در مسیر موفقیت و نیل به اهداف از جمله اقدامات اداره تعاون می تواند باشد.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در تعاونی فعال ، اشتغالزایی هم صورت می گیرد و در این راستا منابع و تسهیلات ارزان قیمت خوبی در قالب تعاونی به ویژه در حوزه روستایی از طرف دولت در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز با بیان اینکه بخشی از برنامه های توسعه شهرستان در قالب فعالیت های روستایی امکان پذیر است ، اظهار داشت : با رواج فرهنگ تعاونی در روستا و فعال کردن تعاونی های غیرفعال می توان در تحقق این امر خطیر تلاش کرد.

میرزایی اضافه کرد : البته تعاونی که ضرورت ایجاد آن احساس می شود تاسیس مقدمات آن فراهم گردد ولی باید اولویت را بر مبنای بررسی وضعیت تعاونی های تاسیس شده قرار دهیم و در این رابطه تعاونی های غیرضروری حذف و تعاونی های مهم مورد حمایت قرار گیرند.

فرماندار بندرگز گفت : تعاونی های تولیدات کشاورزی ، آبزی پروری ، مرزنشینان و تعاونی دهیاران ، می تواند اشتغال جامعه وسیعی از اعضا را مرتفع و چرخ اقتصاد را فعال و درآمد پایدار ایجاد نماید و مهاجرت معکوس به سمت روستاها رقم بخورد.

وی تصریح کرد : با توجه به شرایط کشور می توان گفت یکی از مهم ترین و موثرترین ابزارهای اقتصاد مقاومتی ، تعاونی ها خواهند بود.

میرزایی ، به ضرورت شناسایی دلایل غیر فعال و یا نیمه فعال شدن برخی تعاونی ها در بندرگز اشاره کرد و گفت : برخی از این تعاونی ها ممکن است با تزریق سرمایه و یا حل و فصل برخی مسائل اداری بتوانند دوباره فعال شوند و یا با ظرفیت بیشتری به فعالیت های خود ادامه دهند.

این مقام مسوول با اشاره به اهمیت اقتصاد تعاونی ، گفت : تقویت فعالیت های تعاونی ، در بخش صنعت و خدمات نیز گشاینده امور خواهد شد.

دیدار رییس و کارکنان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بندرگز با فرماندار شهرستان

 

دیدار رییس و کارکنان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بندرگز با فرماندار شهرستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 749
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1284

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 722
بازدید دیروز: 1436
بازدید ماه:5266
بازدید سال:14405
بازدید کل:1644243