عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وضعیت شرکت تعاونی دهیاریهای انزان بخش مرکزی بندرگز بررسی شد


وضعیت شرکت تعاونی دهیاریهای انزان بخش مرکزی بندرگز بررسی شد

وضعیت شرکت تعاونی دهیاریهای انزان بخش مرکزی بندرگز بررسی شد

در جلسه ای وضعیت شرکت تعاونی دهیاری های انزان بخش مرکزی بندرگز  با حضور کلیه اعضای هیات  مدیره ، بازرسین و مدیرعامل  شرکت تعاونی بررسی شد.

بخشدار مرکزی بندرگز دراین جلسه با اشاره  به وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند : با حفظ روحیه تعاون و تعهد در جامعه می توان کشور را از آسیب مصون داشت  گفت : معنای تعاون همکاری و  همیاری عده ای از اشخاص حقیقی و یا حقوقی با یکدیگر در جهت رفع نیازمندی های مشترک اعضا  و یا رسیدن به هدفی خاص با تشکل در یک شرکت تعاونی و پذیرش اصول و مقررات آن است. 

"شهربانو برهانی" افزود : شرکت تعاونی مظهر مشارکت سازمان یافته است که  مشارکت های مردمی در صحنه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و  دموکراسی  در آن  تجلی بیشتری پیدا خواهد کرد .

وی اعضای حاضر را بعنوان نمایندگان و مدیران  روستاها و میدان داران اصلی خدمت به روستاها و بخش  دانست.

 بخشدار مرکزی بندرگز بر  مشارکت به معنای واقعی و حقیقی  و اجرای وظایف قانونی و ایفای نقش طبق  اساسنامه   و صداقت و امانتداری  اعضا در رفتار و کارها تأکید کرد.

 وی ادامه داد : می توان با  مشارکت و ارائه طرح جامع و برنامه ریزی شده و ایفای نقش از حمایتهای اعضا و دولت محترم بنحو احسن  برخوردار شد زیرا دولت هدف های بیشماری از شکل گیری و تاسیس  تعاونیهای دهیاری داشته و یکی از آنها واگذاری امورات و خدمات مرتبط  دولتی و انجام آنها  در روستا ها و بخش و منطقه  به این تعاونی ها  بوده است . 

درادامه هر یک از اعضای جلسه در خصوص آخرین وضعیت  تعاونی و اقدامات  و عملکرد  صورت گرفته از قبیل : جمع آوری زباله ها از سطح روستاهای بخش ، ایجاد و تجهیز دفتر شرکت تعاونی ، برگزاری جلسات مختلف مجامع عمومی و هیات مدیره و پیگیری مصوبات و مسائل و مشکلات شرکت تعاونی گزارشی ارائه دادند.

وضعیت شرکت تعاونی دهیاریهای انزان بخش مرکزی بندرگز بررسی شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 795
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 817

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 250
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:3358
بازدید سال:12497
بازدید کل:1642335