عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست تولیدکنندگان بخش کشاورزی و صنعت بندرگز با فرماندار


نشست تولیدکنندگان بخش کشاورزی و صنعت بندرگز با فرماندار

نشست تولیدکنندگان بخش کشاورزی و صنعت بندرگز با فرماندار

نشست تولیدکنندگان بخش کشاورزی و صنعت بندرگز با فرماندار این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست بر تداوم برگزاری این نشست ها تاکید و بررسی و حل مشکلات به کمک یکدیگر را از اهداف این جلسه بیان داشت.

"علی اصغر میرزایی" افزود : بخش اعظمی از فعالیت شهرستان کشاورزی است و گلایه کشاورزان بجا و مورد قبول است.

وی اظهار داشت : همه مشکلات صرفا به دولت بر نمی گردد و باید همکاری کنیم و اگر طرح ، برنامه ، انتظار و نیازی هست باید از مسیرش وارد شد و این آمادگی در بخشداران و دهیاران وجود دارد.

این مقام مسوول گفت : در بخش کشاورزی عمده مشکلات مربوط به آب و آبیاری است و در این خصوص بررسی هایی صورت گرفته وضعیت آب شهرستان برای مسوولین استان تشریح شده و در دست بررسی و اقدام قرار دارد.

میرزایی با تاکید بر بهره برداری مناسب از منابع آبی ، اظهار داشت : سیستم آبیاری را باید برای کشاورزان به خوبی تفهیم و هدایت و راهنمایی لازم نیز از سوی دستگاه های مرتبط صورت پذیرد.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در بخش صنعت نیز مشکلاتی وجود دارد و همه موارد نیز فقط به دولت برنمی گردد.

وی اظهار داشت : برنامه ریزی صحیح در ارائه و اجرای طرح ها ضروری است و دولت هم قبل از اجرای طرح ها مطالعات را انجام می دهد که ظرفیت و امکانات موجود پاسخگو باشد.

این مقام مسوول به مشکلات بخش صنغت اشاره کرد و گفت : اگر واحد تولیدی و صنعتی صرفا با تسهیلات دولتی وارد عرصه شود قطعا مشکلاتش اجتناب ناپذیر است.

میرزایی با اشاره به تنگناها و مشکلات بانک ها ، اضافه کرد : دستگاه های دولتی  برای نتیجه بخش بودن برنامه ها ، با افراد متقاضی وام در واحدهای تولیدی همکاری کنند و امورات پیگیری شود با تعامل اداری مسائل و مشکلات برطرف شود.

فرماندار بندرگز ادامه داد : وضعیت و شرایط اقتصادی در دو سال اخیر را باید توجه کنیم.

وی با بیان اینکه در تامین منابع و سرمایه باید خودمان تشریک مساعی کنیم ، اظهار داشت : صرفا انتظار نداشته باشیم کل منابع از سوی دولت و بانک ها در اختیار قرار گیرد و ما فقط طرح و پروژه را ارائه دهیم  و این در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.

وی اظهار امیدواری کرد : با توجه به تزریق منابع که صورت گرفته و با حل مشکلات واحدهای تولیدی و با راه اندازی و احیا واحدهای صنعتی ، وضعیت اشتغال بهبود یابد.

میرزایی گفت : دولت یازدهم در بخش کشاورزی و امورات روستایی اعتبارات خوبی اختصاص داده و باید طرح توجیهی ارائه شود و برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها هدایت و راهنمایی های لازم از سوی بخشداران و دهیاران صورت پذیرد.

حضور مسئولان بخش کشاورزی و تولیدکنندگان در جمعی صمیمانه و بیان مشکلات و تجربیات کشاورزان و در مقابل بیان نقطه نظرات مسئولان ، از نکات بسیار مثبت برگزاری این کنشست بود که با همت دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بندرگز برگزار شد.

نشست تولیدکنندگان بخش کشاورزی و صنعت بندرگز با فرماندار

 

نشست تولیدکنندگان بخش کشاورزی و صنعت بندرگز با فرماندار

 

نشست تولیدکنندگان بخش کشاورزی و صنعت بندرگز با فرماندار

 

نشست تولیدکنندگان بخش کشاورزی و صنعت بندرگز با فرماندار

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 622
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1273

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 850
بازدید دیروز: 1436
بازدید ماه:5394
بازدید سال:14533
بازدید کل:1644371