عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » واحدهای صنعتی نیمه فعال بندرگز با پرداخت تسهیلات وارد چرخه تولید می شوند

فرماندار بندرگز :

واحدهای صنعتی نیمه فعال بندرگز با پرداخت تسهیلات وارد چرخه تولید می شوند

واحدهای صنعتی نیمه فعال بندرگز با پرداخت تسهیلات وارد چرخه تولید می شوند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال مستقر در شهرک صنعتی بندرگز با پرداخت بیش از 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی راه اندازی و وارد چرخه صنعت و تولید می شوند.

"علی اصغر میرزایی" در نشست خبری با رسانه های استان و شهرستان  افزود : دولت برای فعال سازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و به منظور استفاده بیشتر از نیروی کار و کاهش نرخ بیکاری ، جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها و فعال سازی ظرفیت های صنعتی موجود ، شناسایی این واحدها به صورت جدی در دستور کار قرار داده تا با تخصیص اعتبار مورد نیاز بتواند بار دیگر این صنایع را به عرصه تولید و فعالیت بازگرداند.
وی بیان کرد : رصد و پیگیری چگونگی استفاده از این مبالغ و بهره برداری آن در مسیر شکوفایی اقتصاد و صنعت بندرگز جزو موارد کنترل و نظارت کار است.
فرماندار بندرگز در ادامه، استفاده مطلوب و صحیح از ساحل دریای خزر در حوزه این شهر را برای توسعه ضروری دانست و گفت : مشکل ناتمام ماندن طرح های مرتبط با جذب گردشگر در سواحل با پیگیری ها در حال برطرف شدن است.
میرزایی ادامه داد: سواحل بندرگز در محدوده شهری در تملک اداره راه و شهرسازی و در خارج از محدوده شهری درتملک منابع طبیعی است و با این شرایط امکان برنامه ریزی برای فراهم کردن زیرساخت های گردشگری دشوار است.
وی به آغاز دوباره اجرایی شدن طرح های عمرانی توسط سرمایه گذاران عمانی نیز اشاره کرد و گفت: این گروه سرمایه گذاران عمانی چند سالی است که برای ایجاد مجتمع گردشگری در ساحل بندر گز درخواست خود را به مقامات استان گلستان ارائه کرده اند.
فرماندار بندرگز بیان کرد: قرار بود سال گذشته عملیات اجرایی این پروژه گردشگری آغاز شود ، ولی به دلیل برخی مشکلات این امر محقق نشد.
میرزایی افزود: در پروژه مجتمع گردشگری آرمان طبیعت انواع امکانات گردشگری ساحلی و دریایی ایجاد خواهد شد.
به گفته وی ، ساخت هتل، مکان های اقامتی، کمپینگ، کلوپ های دریایی، اسکله تفریحی، زمین بازی کودکان و رستوران از جمله تاسیساتی است که قرار است در این مجتمع ایجاد شود.
فرماندار بندرگز افزود: براساس برنامه زمان بندی از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی، این پروژه از زمان آغاز ظرف مدت پنج سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار کرد: هم اکنون موانع موجود برای واگذاری زمین مورد نیاز برطرف شده است و به زودی زمین مورد نیاز در اختیار قرار خواهد گرفت.
میرزایی بیان کرد: با بهره برداری از این مجتمع شاهد رونق و تحولی بزرگ در بخش اقتصاد و گردشگری شهرستان و اثرات آن کاهش آمار بیکاری شهرستان خواهدبود.
فرماندار بندرگز به بهره برداری از بیمارستان 107 تختخوابی این شهرستان همزمان با هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت : در آغاز عملیات ساخت این واحد درمانی 100 میلیارد ریال اعتبار  در دولت قبل هزینه شده است و با اعتبارات تخصیصی در دولت یازدهم تاکنون بیش از 450 میلیارد ریال صرف تکمیل این پروژه شده است.
به گفته وی ، با برطرف شدن مشکلات مربوط به برق رسانی و احداث تصفیه خانه، این واحد درمانی همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و بخش عمده دغدغه مردم این شهرستان در حوزه سلامت و درمان برطرف خواهد شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 778
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1215

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5750
بازدید سال:5750
بازدید کل:1635588