صفحه نخست > اخبار بخشداری ها > دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان را با جدیت دنبال کنند
دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان را با جدیت دنبال کنند19 تیر 1400. نويسنده: بندرگز |
بخشدار نوکنده گفت : دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بخش نوکنده ، تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان و مراجعان را به عنوان یک اولویت مهم با جدیت دنبال کنند. به گزارش روابط عمومی بخشداری نوکنده؛ "محمدابراهیم شربتی" در گفت و گوی خبری با فعالان رسانه ای افزود :جلب رضایت شهروندان و ارباب رجوع نباید به عنوان یک حلقه گمشده در ارتباطات دستگاه ها و ادارات بخش نوکنده باشد. وی تاکید کرد : مسوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بخش نوکنده كه افراد بیشتری به آنها مراجعه دارند باید در زمینه تكریم ارباب رجوع حساسیت بیشتری داشته باشند و كاركنان خود را در این زمینه راهنمایی و توجیه كنند. بخشدار نوکنده از برخی مديران دستگاه های اجرايی خواست بر روند خدمت رسانی به مردم در بخش تسلط کامل داشته باشند.
بازگشت |