عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان را با جدیت دنبال کنند

بخشدار نوکنده :

دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان را با جدیت دنبال کنند

دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان را با جدیت دنبال کنند

بخشدار نوکنده گفت : دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بخش نوکنده ، تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان و مراجعان را به عنوان یک اولویت مهم با جدیت دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی بخشداری نوکنده؛ "محمدابراهیم شربتی" در گفت و گوی خبری با فعالان رسانه ای افزود :جلب رضایت شهروندان و ارباب رجوع نباید به عنوان یک حلقه گمشده در ارتباطات دستگاه ها و ادارات بخش نوکنده باشد.

وی تاکید کرد : مسوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بخش نوکنده كه افراد بیشتری به آنها مراجعه دارند باید در زمینه تكریم ارباب رجوع حساسیت بیشتری داشته باشند و كاركنان خود را در این زمینه راهنمایی و توجیه كنند.

بخشدار نوکنده از برخی مديران دستگاه های اجرايی خواست بر روند خدمت رسانی به مردم در بخش تسلط کامل داشته باشند.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 191
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4616

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 190
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1191
بازدید سال:10330
بازدید کل:1640168