بخشدار نوکنده گفت : دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بخش نوکنده ، تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان و مراجعان را به عنوان یک اولویت مهم با جدیت دنبال کنند.
به گزارش روابط عمومی بخشداری نوکنده؛ "محمدابراهیم شربتی" در گفت و گوی خبری با فعالان رسانه ای افزود :جلب رضایت شهروندان و ارباب رجوع نباید به عنوان یک حلقه گمشده در ارتباطات دستگاه ها و ادارات بخش نوکنده باشد.
وی تاکید کرد : مسوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بخش نوکنده كه افراد بیشتری به آنها مراجعه دارند باید در زمینه تكریم ارباب رجوع حساسیت بیشتری داشته باشند و كاركنان خود را در این زمینه راهنمایی و توجیه كنند.
بخشدار نوکنده از برخی مديران دستگاه های اجرايی خواست بر روند خدمت رسانی به مردم در بخش تسلط کامل داشته باشند.