عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در انتخابات امسال باید روحیه امید و نشاط دمیده شود

فرماندار بندرگز :

در انتخابات امسال باید روحیه امید و نشاط دمیده شود

در انتخابات امسال باید روحیه امید و نشاط دمیده شود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : در انتخابات امسال باید روحیه امید و نشاط دمیده شود.

"علی اصغر میرزایی" در نهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی و حفظ آن بزرگترین سرمایه یک جامعه است ، تصریح کرد : حضور پرشور و با صلابت مردم در انتخابات و پای صندوق های رای بیمه کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به انتخابات اسفند سال جاری ، افزود : همه به اهمیت انتخابات واقف هستند و امام عظیم الشان و مقام معظم رهبری انتخابات را تکلیف دانستند و مسئولین باید به این امر توجه ویژه نمایند.

میرزایی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در بحث انتخابات موضوع آگاه سازی مردم نسبت به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است ، ادامه داد : اگرچه مردم فهیم و آگاه ما از اول انقلاب در صحنه های مختلف بویژه پای صندوق های رای با شور و شوق حضور داشتند اما وظیفه ماست با آگاهی بخشی بیشتر و ایجاد شرایط مناسب این شور و شوق و اعتماد را در جامعه افزایش دهیم و به مردم اطمینان دهیم که انتخابات  با کمال بی طرفی ،  صحت و سلامت برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها در برگزاری انتخابات اسفند نهایت استفاده گردد ، افزود : بر اساس ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همه دستگاه های اجرایی وظیفه دارند و این مسوولیت تنها وظیفه فرمانداری نیست و همه باید همکاری کنند.

میرزایی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، تاکید کرد : باید بسترسازی مناسبی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای به وجود بیاید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز ادامه داد : امروزه دشمنان بیش از پیش تلاش می کنند که حضور مردم در انتخابات را کم رنگ کنند که باید با حضور پر شور در پای صندوق های اخذ رای تمامی معادلات دشمنان را به هم بزنیم.

وی یادآور شد : مشارکت مردم در انتخابات باعث شکل گیری مجلسی قوی می شود که در رفع مشکلات بخش های مختلف کشور ، می تواند کارساز باشد.

این مقام مسوول اظهار امیدواری کرد با همراهی هیات های اجرایی ، نظارت و مردم انتخاباتی پرشور را در هفتم اسفند در شهرستان بندرگز برگزار می شود.

در انتخابات امسال باید روحیه امید و نشاط دمیده شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 819
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 856

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 149
بازدید ماه:1567
بازدید سال:10706
بازدید کل:1640544