عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

انتخابات 94 /

نهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز با حضور مسوولین کمیته های ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : انتخابات نمایش اقتدار ملی و بازنمایی مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید به بهترین وجه به آن بپردازیم.

"علی اصغر میرزایی" با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رأی مردم تصریح کرد : ضرورت دارد در مقابل رأی مردم احساس مسئولیت داشته باشیم و از امانت آن ها پاسداری کنیم تا اعتماد عمومی باعث انسجام بیش از پیش جامعه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال 94 به نام همدلی و هم زبانی دولت و ملت تأکید کرد: ضرورت دارد در این سال با وحدت و یکپارچگی مواضع نظام مستحکم تر از قبل شود.
فرماندار بندرگز خاطرنشان کرد : در سالی که قرار است برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار شود ، نقش و اهمیت همدلی و هم زبانی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است به خوبی حس می شود.

میرزایی با بیان اینکه کاندیداها نباید علیه یکدیگر صحبت و صرفاً برنامه های خود را ارائه کنند ، تصریح کرد: از نگاه مجریان انتخابات هیچ تفاوتی بین کاندیداها نیست و تنها برگزاری انتخابات سالم ملاک کار ما است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در سال جاری ، اظهار داشت : ائمه جمعه و جماعات ، اصحاب رسانه و همه گروه های سیاسی نقش مهمی در ترغیب و تشویق مردم جهت حضور پرشور در پای صندوق های رای دارند.

رییس ستاد انتخابات بندرگز با تاکید بر رصد کامل امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات گفت : لازم است همه امکانات برای برگزاری انتخابات شایسته در این شهرستان فراهم شود.

میرزایی با تاکید بر اطلاع دقیق و جامع عوامل برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه در شهرستان بندرگز بر قانون انتخابات اضافه کرد : عوامل برگزاری انتخابات باید در نهایت بی طرفی و با آگاهی کامل از قانون ، زمینه حضور باشکوه و حماسی آحاد مردم را در انتخابات فراهم کنند.

در این نشست ، دیگر اعضای ستاد برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری شهرستان بندرگز نیز به بیان دیدگاههای خود در بخش های مختلف انتخابات پرداختند و تصمیم های لازم اتخاذ شد.

نهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد انتخابات بندرگز برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1815
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 782

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5750
بازدید سال:5750
بازدید کل:1635588