عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جهاد تبیین واجب عینی و راه علاج است

رییس ستاد انتخابات استان:

جهاد تبیین واجب عینی و راه علاج است

 

 

جهاد تبیین واجب عینی و راه علاج است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ،دوشنبه مورخ ۱۸ دی ،جلسه هم اندیشی مشارکت انتخابات با امامان جماعت و هیئت های مذهبی با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان ،صابر حسن پور فرماندار شهرستان بندرگز ،حجت الاسلام گرزین مدیر کل سازمان تبلیغات استان و جمعی از مدیران ستادی استان در محل فرمانداری برگزار شد .
صابر حسن پور فرماندار شهرستان بندرگز  ضمن عرض خیر مقدم خدمت آقای مهاجر رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان گفت: برای بالا بردن مشارکت حداکثری لازم است که درباره اقدامات دولت سیزدهم آگاهی بخشی کامل و جهاد تبیین انجام شود .
وی افزود :شهرستان بندرگز از گذشته و حال مردمی انقلابی و شهید پرور داشته است و همیشه مردم شهرستان پای کار بودن را برای انقلاب اسلامی نشان داده اند .
فرماندار شهرستان بیان داشت: شکل دهنده جمهوری اسلامی مردم هستند و این مردم اند که با حمایت خود در کنار دو عنصراصلی اسلام و رهبری از نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت کرده و باعث ارتقا و پیشرفت آن می شوند .
سید علی مهاجر با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت :از خون شهدا و حضور آنها است که ما دوام و انسجام میگیریم و با تلاش های صورت گرفته در تاریخ ۱۱ اسفند ماه با حضور حداکثری انتقامی بزرگ خواهیم گرفت .
رئیس ستاد انتخابات استان ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که میفرمایند «خرمشهر ها در پیش است »بیان داشت :امروزه شاهد قتل عام فرهنگی ،شبیخون فرهنگی و جنگ نرم هستیم و لازمه مقابله با این جنگ جهاد تبیین است .
وی افزود :جهاد تبیین واجب عینی و راه علاج است و وسیله اثر گذار بر ذهن جوانان  و نوجوانان تبیین است ،دشمن در راس نقشه هایش تبلیغات و پروپاگاندا است و علاج پروپاگاندا جهاد تبیین است .

 

جهاد تبیین واجب عینی و راه علاج است

 

جهاد تبیین واجب عینی و راه علاج است

 

جهاد تبیین واجب عینی و راه علاج است

 

جهاد تبیین واجب عینی و راه علاج است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 115
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5837

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 188
بازدید دیروز: 851
بازدید ماه:5583
بازدید سال:14722
بازدید کل:1644560