عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چشمگیر و امیدبخش بوده است

فرماندار بندرگز:

برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چشمگیر و امیدبخش بوده است

برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چشمگیر و امیدبخش بوده است

فرماندار بندرگز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بندرگزگفت : انقلاب اسلامی دارای برکات زیادی برای ایران و جهان اسلام شده است که در ابعاد مختلف چشمگیر و امید بخش بوده است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" به مناسبت دهه فجر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بندرگز سخن می گفت ، افزود : امروز کشورمان با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده و توانسته با ایستادگی در برابر زورگویان در عرصه های مختلف علمی ، صنعتی ، فنی ، نظامی و عمرانی به بزرگترین دستاوردها دست یابد .

وی ، تحقق شعارهای اصلی مردم ایران در دوران انقلاب را نشانه به ثمر نشستن اهداف انقلاب ذکر کرد و گفت : ملت قهرمان ایران با عمل کردن به شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی توانسته قدرت و اقتدار خود را در جهان به رخ ابر قدرتها بکشاند. 

احمدی اظهار داشت : خدمتگزاری به مردم ، در مقابل لطف و عنایت بی شائبه مردم بسیار ناچیز است و این خدمتگزاری زیر پرچم جمهوری اسلامی برای ما نوعی افتخار است. 

فرماندار بندرگز با تاکید بر اینکه مسوولان باید برای خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند ، تصریح کرد : هر چه در این مسیر با تعهد بیشتری حرکت کنیم ، به طور حتم پیروز خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت :  همزمان با دهه فجر سال جاری 34 پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 122 میلیارد و 579 میلیون ریال با اشتغالزایی 40 نفر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

احمدی ادامه داد : از این تعداد 23 پروژه با اعتبار 96 میلیارد و 697 میلیون ریال عمرانی و تعداد 11 طرح با اعتبار 25 میلیارد و 882 میلیون ریال ، تولیدی ، اقتصادی و خدماتی خواهد بود که برای 40  نفر شغل ایجاد می شود.

وی در ادامه از حضور محمد قاسم عسگری خیر اهل لیوان غربی برای تقبل ساخت مرکز دیالیز در 500 متر از بیمارستان شهرستان بندرگز خبر داد و گفت : در بحث خیرین سلامت و دیگر حوزه ها خبرهای خوبی می شنویم  و از دیگر خیرین بندرگزی ساکن شهرها و کشورهای دیگر هم استقبال خواهیم کرد.

فرماندار بندرگز با اشاره به طرح گردشگری عمانی در ساحل بندرگز گفت : تمام مشکلات شرکت ایران_عمانی در ساحل بندرگز مرتفع شده که با آمدن سرمایه گذار ، رونق اقتصادی در تمام صنوف شهرستان تاثیر مثبت خواهد داشت.

امام جمعه بندرگز نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرگز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : مردمى بودن انقلاب اسلامى خصوصيت مهمى است كه در واژه ‌"جمهورى" نظام اسلامى متجلى گرديد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی افزود : مردمى بودن انقلاب اسلامى از دو جهت با مردمى بودن ساير انقلاب‌ها تفاوت دارد : اول اينكه مردمى بودن جزو ذات اسلام بوده و چيزى خارج از آن نيست و اسلام براى مردم و هدايت آنان از سوى خداوند تبارك و تعالى نازل شده است و لذا همواره رستگارى آنان را مدنظر قرار دارد و چنين دينى حضور مردم در اجراى مقررات و دفاع از حريم خود را ، اصل اوليه مى‌داند.

امام جمعه بندرگز اظهار داشت : دوم آن‌كه اسلام به‌طور واقعى و حقيقى مردم را در صحنه حفظ مى‌كند وكذب ، دروغ و صورت‌سازى براى حضور مردم در صحنه‌هاى انقلاب مبتنى بر اسلام راهى ندارد.

وی اظهار داشت : حضور حقيقى و فعالانه‌ مردم در انقلاب اسلامى و نقش آنان در انتخاب همه‌ى مسوولان و حفظ دستاوردهاى انقلاب اسلامى ، مظهر صداقت نظام اسلامى در مردمى بودن خویش است.

گفتنی است ، مدیران اجرایی شهرستان بندرگز نیز در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بندرگز حضور داشتند.

برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چشمگیر و امیدبخش بوده است

 

برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چشمگیر و امیدبخش بوده است

 

برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چشمگیر و امیدبخش بوده است

 

برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چشمگیر و امیدبخش بوده است

 

برکات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چشمگیر و امیدبخش بوده است

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 509
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2105

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1323
بازدید سال:10462
بازدید کل:1640300