عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سخنرانی آیت الله نورمفیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بندرگز


سخنرانی آیت الله نورمفیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بندرگز

سخنرانی آیت الله نورمفیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بندرگز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ،  جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شب تولد حضرت زینب (س) با حضور و سخنرانی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان ، در مسجد جامع بندرگز برگزار شد. آیت الله نورمفیدی با اشاره به سختیها و مشقتهایی که در مسیر انقلاب اسلامی وجود داشت افزود : انقلاب ما به آسانی بدست نیامد ، صحنه های باورنکردنی را در انقلاب پشت سر گذاشتیم.

امام جمعه گرگان اظهار داشت  : توطئه هایی که توسط آمریکا  برای جلوگیری از پیروزی انقلاب صورت گرفته بود و  قرار بود با دستگیری بزرگان انقلاب در سراسر کشور و برقراری حکومت نظامی در شب ۲۲ بهمن نتوانست تصمیم امام راحل برای حضور مردم در خیابانها را تغییر دهند و با فرمان امام و حضور مردم در صحنه ، انقلاببه پیروزی رسید و نظامیان به خواست خداوند مانع مردم نشدند.

وی افزود  : از این قضیه مشخص می شود که اراده ای بالاتر از مردم این انقلاب را به پیروزی رساندو اراده خداوند بر همه چیز غالب خواهد شد.

آیت الله نورمفیدی حضور مردم به همراه رهبری پیامبر گونه امام راحل در پیروزی انقلاب بسیار موثر بوده ، همانطور که در زمان پیامبر عدم همراهی مردم در اوایل نهضت و قبل از ورود ایشان به مدینه توفیقی به همراه نداشت.

نماینده ولی فقیه افزود : اگر انقلاب ما هیچ دستا ورد دیگری نداشته باشد رفع قانون کاپیتالاسیون مهمترین دست آورد آن می باشد. قبل از انقلاب کشور ایران در حلقوم آمریکا و انگلیس بود و کشور در حال بلعیدن توسط استکبار بود.

وی خطاب به مردم ایران بیان داشت : باید با تمام وجود از انقلاب دفاع کنیم ، با توجه به اینکه دشمن برنامه ریزی های زیادی برای از بین بردن انقلاب دارد ، یکی از این توطئه ها فضای مجازی و تسخیر ذهن جوانان ماست و اگر به فکر نباشیم جوانان را از دست ما خواهند گرفت.

 

امام جمعه گرگان اظهار داشت : صرف اختلاف سلیقه و نظر نباید منجر به ساختار شکنی و حتاکی نسبت به یکدیگر گردد و این باعث شکاف اجتماعی خواهد شد.این توهینها و حتاکیها به نفع انقلابی که شهدای زیادی برای آن ایثار کردند نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان  با بیان اینکه از نتیجه اختلافات اساسی باید نسبت به آینده انقلاب نگران بود به دلسوزان انقلاب توصیه کرد که باید اختلاف نظرها را تحمل کنیم، بویژه گروههایی که در داخل نظام هستند و اصول اساسی نظام و انقلاب را قبول دارند. وی رهبری معظم انقلاب را محور انقلاب اسلامی خواند و گفت انقلاب باید با محوریت رهبری حفظ گردد . باید از اختلاف نظر ها و تهمتها به پرهیزیم . مردم ما دارای عقل و قدرت درک می باشند و قضاوت درست خواهند نمود.

سخنرانی آیت الله نورمفیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بندرگز

 

سخنرانی آیت الله نورمفیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بندرگز

 

سخنرانی آیت الله نورمفیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بندرگز

 

سخنرانی آیت الله نورمفیدی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بندرگز

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 856
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1513

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1003
بازدید سال:10142
بازدید کل:1639980