عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرگز برگزارشد


جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرگز برگزارشد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرگز  برگزارشد

 

جلسه شورای فرهنگ عمومی بندرگز با حضور احمدی فرماندار شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بندرگز و اعضای این شورا  روز یکشنبه  3 دی ماه 96  در  حوزه علمیه امام باقر (ع)  بندرگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز  ، حسین احمدی نشست شورای فرهنگ عمومی و رویکرد آن  را باتوجه  به موضوعات اجتماعی  و مباحث فرهنگی بسیارمهم و باارزش خواند و با اشاره  به  اقدامات  دولت  در بحث آسیبهای اجتماعی و شکل گیری کارگروههای تخصصی در استانها وشهرستانها و اعتبارات تخصیصی در این حوزه  برای دستگاهها ،  اظهار داشت: انتظار می رود  با تلاش همه متولیان امور فرهنگی شهرستان و  شناسایی معضلات  وآسیبها و ارائه  راهکارمناسب در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام های موثری برداشته و با فرهنگ سازی شاهد کاهش معضلات و آسیبها و  بهبود شرایط در فضای جامعه گردیم .

فرماندار بندرگز  ، قانونمداری و رعایت مر قانون در مسئولیت و انجام وظیفه ، ایجاد و ترویج  روحیه همکاری و همراهی در وحدت و همدلی جامعه را بسیار موثرو ارزشمند خواند وبا توجه به شرایط روز ، برانجام  اقدامات و تصمیماتی که منجربه ایجاد فضای وحدت و همدلی و تقویت پایه های نظام گردد ، تاکید کرد .

 وی فضای اجتماعی برپایه وحدت و همدلی شهرستان را فرصتی گرانبها  درخدمتگزاری و  توسعه و پیشرفت شهرستان درهمه حوزه ها بویژه  تولید و اشتغال دانست  و گفت : لازم است از این شرایط ، با تلاش و همراهی و بکارگیری از تمامی ظرفیتها و منابع  به نحو احسن برای آیندگان و فرزندانمان  بهره ببریم .

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسینی  امام جمعه بندرگز  در سخنانی با اشاره به آسیبهای اجتماعی که از دغدغه های خانواده هاست  گفت:   نیاز است  دربحث کاهش آسیبهای اجتماعی ، نهادهای فرهنگی در این حوزه  اهتمام و دقت کافی داشته و پیگیری مضاعفی دراین خصوص بویژه آموزش و فرهنگسازی  صورت پذیرد .

وی همچنین به مقوله بسیار مهم بصیرت و  نقش و جایگاه آن  اشاره کرد و گفت : قطعا بصیرت افزایی و ولایت مداری مهمترین سلاح و ابزار در مواجهه و مقابله با افراد و دشمنان است  و امروز اگر می بینیم دشمنان خارجی قدرت مقابله  با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و به ضعف خود اذعان دارند ،از وجود  با برکت رهبری بصیر و مردمی تابع ولایت و بصیر خواهد بود .

  امام جمعه بندرگز  ، 9 دی که به روز ولایتمداری و روز بصیرت و بصیرت افزایی نامگذاری شده است . را روز زیبا برشمرد و  انجام مراسمات و برنامه ها  و حضور پرشور مسئولان  را در مراسم خواستار شد.

 گفتنی است در این جلسه مقرر گردید طبق نظر شورای هماهنگی مراسم ۹ دی ماه ساعت 10 صبح در مسجد جامع شهر بندرگز  برگزار گردد. 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرگز  برگزارشد

 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرگز  برگزارشد

 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرگز  برگزارشد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 436
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2026

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 207
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:3315
بازدید سال:12454
بازدید کل:1642292