عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری نشست صمیمی فرماندار با مسوولین واحدها وکارکنان فرمانداری شهرستان بندرگز


برگزاری نشست صمیمی فرماندار با مسوولین واحدها وکارکنان فرمانداری شهرستان بندرگز

 برگزاری نشست صمیمی  فرماندار با مسوولین واحدها وکارکنان فرمانداری شهرستان بندرگز

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، نشست صمیمی فرماندار بندگزبا مسوولین واحدها وکارکنان فرمانداری و بخشداریهای مرکزی و نوکنده  شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این نشست صمیمی  ابتدا  هر یک از کارکنان ، با تبریک ایام و انتصاب سمت  فرماندار شهرستان بندرگز ،گزارشی از وضعیت فعالیت ها ،  مسایل و مشکلات موجود در واحدهای مربوطه و پیشنهادات و برنامه های مدنظرشان که موجب افزایش بهره وری می گردد را مطرح و ارائه نمودند.

در ادامه این جلسه ، حسین احمدی  فرماندار شهرستان بندرگز ،با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند میرزایی فرماندار سابق شهرستان ، ضمن عرض تبریک ایام و سپاس از محبت  و زحمات همکاران و مطالبی که ارائه نمودند ،  گفت  : از مهمترین منابع سازمانی  کارکنان هستند که با وجود آنها مدیران به اهداف سازمانی دست می یابند .

وی افزود : مدیریت  هر مدیری با همکارانش معنا پیدا می کند  اگر توفیقات و فعالیت موثری صورت پذیرد  قطعا نتیجه کار و تلاش همه کارکنان خواهد بود .

نماینده عالی دولت در شهرستان  با بیان اینکه  ایجاد فضای صمیمانه ، همفکری و همدلی و اخلاق مداری و سعه صدر موجب رفع مسائل و مشکلات وپیشبرد امور خواهد شد ، از همکاران خواست :   در ایفای وظایف و مسوولیت ها و پیگیری امورات با  برنامه ریزی ، همکاری و تلاش مستمر ،  انتظارات و رضایت  مردم شریف را برآورده نمایند و با  ایجاد بستر و داشتن آگاهی از نیازها و خواسته ها مردم عزیز ، نهایت تلاش خود را برای  توسعه  و پیشرفت  شهرستان در همه حوزه های سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی  شهرستان بکار گیریم.

فرماندار بندرگز در ادامه به نگاه و دستورات استاندارمحترم در انجام وظایف محوله در حوزه فرمانداریها پرداخت و تاکید نمود با عنایت به فرمایشات آقای هاشمی استاندار همه مکلفیم تلاش مضاعف نماییم تا در حوزه های مختلف خاصه حوزه توسعه و اشتغال و تولید گامهای موثری برداریم.

 برگزاری نشست صمیمی  فرماندار با مسوولین واحدها وکارکنان فرمانداری شهرستان بندرگز

 

 برگزاری نشست صمیمی  فرماندار با مسوولین واحدها وکارکنان فرمانداری شهرستان بندرگز

 

 برگزاری نشست صمیمی  فرماندار با مسوولین واحدها وکارکنان فرمانداری شهرستان بندرگز

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 560
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1993

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 138
بازدید ماه:6133
بازدید سال:15272
بازدید کل:1645110