عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین تودیع و معارفه رئیس تأمین اجتماعی شهرستان بندرگز برگزار شد


آیین تودیع و معارفه رئیس تأمین اجتماعی شهرستان بندرگز برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس تأمین اجتماعی شهرستان بندرگز برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شهرستان بندرگز با حضور "علی اصغر میرزایی " فرماندار و "علی اصغر نیک نیا " مدیر کل تأمین اجتماعی در محل فرمانداري برگزار شد.

علی اصغر میرزایی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دولت ( رجایی و باهنر ) گفت : اخلاق مداری و خدمتگزاری ، رفتار و منش شهیدان والامقام رجایی وباهنربعنوان دولت مکتبی الگوی همه مدیران و دولتمردان است .

فرماندار بندرگز عنوان کرد: تامین اجتماعی نهادی است با فعالیت کار و جامعه هدف گسترده که در راستاي هدف اصلی دولت یعنی تحقق عدالت اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه و صنعتگران وفعالان اقتصادی فعالیت می نماید .

نماینده عالی دولت در شهرستان یکی از حساسیتهای مهم دولت در اجرای اهداف و برنامه را مساله حوزه سلامت و درمان جامعه بیان کرد وگفت : عزم دولت براین است تا درمسائل رفاه اجتماعی ،سلامت و درمان جامعه ورود یابد و الحمدالله دولت تدبیر و امید در این زمینه تاکنون کارنامه مطلوبی از خود به جاي گذاشته است.

وی با اشاره به موارد وضرورت مدیریت ازدیدگاه اسلام و خدمت رسانی به آحاد جامعه گفت: انسان بعنوان گوهر آفرینش باید رفتار و منش اسلامی و خداپسند داشته باشد وبا توجه به وظایف و رسالت ذاتی تامین اجتماعی مدیری متدین، متعهد و متخصص و با برنامه وگره گشا را که خدمتگزاري به لايق ترين و نيازمندترين اقشار جامعه را از افتخارات خود بداند ، ضروری دانست .

این مقام مسئول با توجه به عملکرد مطلوب این سازمان از آمادگی مجموعه فرمانداری جهت یاری و برطرف کردن موانع پیش رو به‌منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات به مردم خبر داد.

فرماندار بندرگز با اشاره به بحث احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان گفت : انتظار داریم اقدامات و حمایتهای لازم در این زمینه صورت گیرد.

در ادامه "علی اصغر نیک نیا " مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان با تبریک وگرامیداشت هفته دولت از حمایت و همراهی فرماندارشهرستان تقدیر و تشکرکرد.

گفتنی است در این دیداربا قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده خانم گیلان رئیس سابق ، علی عرب به عنوان رئیس جدیدشعبه تامین اجتماعی شهرستان بندرگز معرفی گردید .

آیین تودیع و معارفه رئیس تأمین اجتماعی شهرستان بندرگز برگزار شد

 

 


 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 457
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1836

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 630
بازدید ماه:8061
بازدید سال:17200
بازدید کل:1647038