عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد


مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان  به مناسبت هفته دولت روز شنبه 4 شهریور96 در سالن اجتماعات مرکز بهداشت بندرگز برگزار شد.

فرماندار بندرگز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای دولت ، بویژه شهیده مرجان نازقلیچی شهید منا ، اظهارداشت : با رای اعتماد قاطع نمایندگان کار دولت دوازدهم شروع شده ،  بنابراین مسوولان و مدیران  جهت اجرای برنامه هایی که در دستور کار دولت قرار می گیرد تلاش نمایند.

وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ، شهیدان  رجائی ،  باهنر ،  بهشتی و شهدای دیگر دغدغه ای جز خدمت به مردم نداشتند ، افزود :  در نظام جمهوری اسلامی مدیران با اعتقادات کار می کنند.  روشهای کلاسیک صرفا برای پیشبرد امور مورد پذیرش ما قرار می گیرد ، مدیران باید این توانمندی را داشته باشند که همراه و همپای دولت حرکت کنند و برنامه کاری مشخص داشته باشند  و هماهنگی لازم هم شهرستان وجود داشته باشد . غالب مدیران و مسوولین اداری ما جز کسانی هستند که امتحان پس دادند و در عرصه خدمتگذاری دارای برنامه مشخص  می باشند چون این دولت  در صدد تحقق وعده های داده شده در راستای اهداف جمهوری اسلامی می باشد.

فرماندار بندرگز با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف شورا ها  گفت :  انتخابات باشکوهی که مردم برگزار کردند و در صحنه حاضر شدند پیام مهمی برای ماست ، مردم در عرصه های مختلف مشارکت لازم داشتند ، بنابراین وظیفه ما و مدیران و کارکنان دستگاههای دولتی  ایجاب می کند قدرشناس  محبتهای مردم باشیم. وبا کار و تلاش صادقانه پاسخگوی  اقدامات تحسین برانگیز مردم باشیم و در هفته دولت گزارش فعالیتهای انجام شده  منتشر گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت : حاصل حضور با شکوه مردم انتخاب رئیس جمهور مقتدر و مردمی بود ، در شورا ها نیز افرادی با انگیزه و علاقه مند به خدمت انتخاب شدند ، بنابراین  باید دست در دست هم علیرغم برخی  کمبودها و محدویتها ، در کنار مردم و با همکاری مردم به وظایف خود عمل نمائیم.

میرزائی افزود : کارنامه اقدامات چهارساله دولت در شهرستان به صورت مجموعه ای مکتوب منتشر شده و در چهارساله بعد قطع و یقین برنامه ها بسیار گسترده و وسیع تر خواهد بود ، باید آمادگی لازم در مسوولین وجود داشته باشد ، آن چیزی که برای نظام ما ارزشمند بوده خدمت خالصانه است .

 وی باتوجه به نحوه مدیریت و زندگی شهید رجائی گفت : تشریفات و تجمل در وجود ایشان جایی نداشت ، در قبل از انقلاب وارد صحنه مبارزه شد و آثار شکنجه در زندانها ی رژیم  شاه در بدن داشت  و بعد از انقلاب نیز  وارد عرصه خدمتگذاری شد ، این شخصیت به عنوان الگو و اسوه دولتمردان در نظام اسلامی است.

میرزائی اظهارداشت : در دولت دوازدهم اقدامات زیادی در دستور کار قرار داشت ، به  ویژه اقتصاد مقاومتی ، تاکید رهبر معظم انقلاب و سیاستهایی که ابلاغ فرمودند و برنامه ایی که دولت تدوین کرده ، چراغ  حرکت مدیران در چهار سال آینده خواهد بود. چون اقتصاد مقاومتی برنامه ای  جامع  و کاملی است. در حوزه های مختلف که درصدد پیشرفت و توسعه آن هستیم . اگر برنامه های اقتصاد مقاومتی در زمینه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی  را سرلوحه کار و برنامه های اجرائی خودمان قرار دهیم و فرهنگ اقتصادی ایجاد کنیم می توانیم موفقیتهای خوبی در روند اقتصاد مقاومتی بدست آوریم. در این ارتباط  اجرای دوره های آموزشی و توجیهی در خصوص کلیات اقتصاد مقاومتی  برای مدیران دستگاههای اجرائی از برنامه های مهم دولت می باشد.

فرماندار بندرگز با تبریک روز کارمند اظهار داشت : باید از تلاشهای خالصانه کارکنان شریف دولت  تقدیر و تشکر کنیم.کسانیکه خالصانه مشغول انجام خدمت به ولی نعمتان نظام اسلامی می باشند .

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال تمامی دستگاهها موظفند ، هر شش ماه یکبار آمار برنامه های اجرائی خود در خصوص تولید و اشتغال را ارائه نمایند .

وی با بیان اینکه نظام اسلامی برگرفته از خود مردم می باشد تاکید نمود ، مردم نظام را برپا کردن و ما هم از مردم هستیم ، شهید رجائی و باهنر نیز با مردم بودند ، مدیران نظام جمهوری اسلامی مردمی هستند  و در کنار مردم و برای خدمت به  مردم و خداوند را شاکر باشیم که این فرصت را در اختیار ما گذاشته تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم ، مردم ما قدرشناس خدمات دولت هستند ، درصورتی که وظایف مان را به درستی انجام  دهیم .

میرزائی با توجه به شروع کار دولت دوازدهم اظهار داشت : در فصل جدید فعالیت دولت قرار داریم  ، همانطوری که در چهار سال گذشته  در شهرستان کارهای خوبی انجام شده ، از جمله کاروان امید ، که مصداقی از حضور در بین مردم است ، مدیران باید خودشان را آماده کنند و در فواصل معین در مصلای نماز جمعه نیز حضور داشته  و به مشکلات نمازگذاران و مردم رسیدگی نمایند.

فرماندار بندرگز با اشاره به افتتاح و کلنگزنی 58 پروژه  عمرانی ، اقتصادی و تولیدی در شهرستان گفت : خدمات چهارساله دولت  یازدهم در قالب یک کتاب منتشر شد ، که به عنوان یک سند و پایه و مقیاسی برای 4 سال آینده محسوب شده  ونتایج و آمار فعالیتهای ما نسبت به چهار سال گذشته باید نشان دهنده نمودار رشد باشد.

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت برگزار شد

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 509
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1833

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 850
بازدید دیروز: 1436
بازدید ماه:5394
بازدید سال:14533
بازدید کل:1644371