عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی شورای پدافند غیر عامل شهرستان در فرمانداری برگزار شد


جلسه هماهنگی شورای پدافند غیر عامل شهرستان در فرمانداری برگزار شد

جلسه هماهنگی شورای پدافند غیر عامل شهرستان در فرمانداری برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  بندرگز، جلسه هماهنگی شورای پدافند غیر عامل شهرستان روز پنج  12مرداد 96 با حضور فرماندار ، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرائی در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز اظهار داشت : ضرورت اجرای پدافند غیر عامل  جهت مقابله با حوادثی می باشد که براساس ترفندهای دشمنان طراحی و اجرا می گردد. شاید بتوان برخی از حوادث طبیعی را پیش بینی کرد ، مثلا با شناسائی مسیر گسل های زلزله ،  احتمال بروز آن تا حدودی قابل پیش بینی خواهد بود ولی مقابله با ترفندهای مخرب دشمنان نیاز به برنامه ریزی و سرعت عمل مناسب دارد.

فرماندار بندرگز افزود :  از جمله ترفندهایی که دشمنان طراحی می کنند چه در شرایط عادی و چه در شرایط بحران ، مجموعه  اقداماتی هست که برنامه ها و طرحهای  مربوط  به مکان های مورد هدف برای اجرای پروژه های حساس و حیاتی در کشور را خنثی می کند ، بنابراین مقابله با دشمنان علاوه بر دوران جنگ در دوران صلح نیز در قالب طرح پدافند غیر عامل باید صورت گیرد.

میرزائی از جمله اقدامات مربوط به پدافند غیر عامل که باید در شرایط عادی صورت گیرد  را رعایت موارد پیش بینی شده و بازدارنده  در ساخت و سازها ،  جانمائیها و در اقدامات فنی و ...  بیان کرد.و گفت :  بنابراین باید وضعیت استقرار برخی مکانهای حساس اداری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نواقص موجود برطرف گردد.

وی افزود : امروزه شاهد  پیچیدگی و پیشرفت سریع  تکنولوژی هستیم ، بنابراین  باید مراقب اقدامات  غیر متعارف چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی باشیم .چون تکنولوژی تمام حصارها و موانع از پیش رو برداشته ، همچنین از طریق شبکه های اجتماعی بویژه تلگرام و اینستاگرام که در عین حال که مزایای بیشماری خواهند داشت می توانند مورد سوء استفاده دشمنان و مخالفان نظام قرار گیرند.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : جلسات آموزشی پیرامون پدافند غیر عامل از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و همچنین جهت آشنائی با وضعیت دستگاههای مختلف در این زمینه ضروری است  برنامه ریزی مناسب جهت ارائه گزارش مستمر فراهم گردد.

 

جلسه هماهنگی شورای پدافند غیر عامل شهرستان در فرمانداری برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 388
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1791

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 630
بازدید ماه:8067
بازدید سال:17206
بازدید کل:1647044