عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مصاحبه ی زنده ی رادیویی فرماندار بندرگز با برنامه روزنه ی گلستان در خصوص انتخابات


مصاحبه ی زنده ی رادیویی فرماندار بندرگز با برنامه روزنه ی گلستان در خصوص انتخابات

مصاحبه ی زنده ی رادیویی فرماندار بندرگز با برنامه روزنه ی گلستان در خصوص  انتخابات

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ، علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز صبح امروز در مصاحبه برنامه زنده ی رادیویی روزنه گلستان فعالیت ها و اقدامات ستاد انتخابات شهرستان بندرگز را تشریح کرد .

فرماندار بندرگز در خصوص میزان آمادگی شهرستان بندرگز برای حضور در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت : تعداد جمعیت شهرستان حدود 46000 نفر که از این تعداد 32000 نفر واجدین شرایط رای دهندگان و حدود 1950 نفر از این تعداد رای اولی هستند.

میرزایی تعداد شعب اخذ رای شهرستان را 52 شعبه اعلام کرد و افزود: از این میزان ، تعداد 50 شعبه ثابت و 2 شعبه سیار است.

وی تصریح کرد : امکانات و تجهیزات برای شعبات اخذ رای تهیه شده است و چندین مانور در شهرستان به منظور تست تجهیزات و امکانات و تمرین عوامل اجرایی برگزار گردید.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه تعداد 270 نفر داوطلب در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که تاکنون 27 نفر انصراف داده و حدود 6 نفر صلاحیتشان احراز نگردید ه است و مجموعا 237 نفر داوطلب در عرصه ی انتخابات برای رقابت حضور دارند.

ریس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز گفت : به جهت آمادگی عوامل اجرایی، دوره های آموزشی را برای مجریان ، بازرسان ، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه ای و اعضای شعب برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد : برگزاری جلسات توجیهی برای روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری و کلیه اعضای داوطلب شوراهای شهر و روستا از دیگر اقدامات شهرستان بندرگز در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم همراه با رفاقت در سطح شهرستان بود.

علی اصغر میرزایی درباره نظارت بر تبلیغات انتخابات و رعایت اخلاق انتخاباتی در سطح شهرستان گفت : در مجموع داوطلبین سعی می کنند اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و موارد قلیلی که بوده با تذکرات و با مراجعه همکاران و کمیته حقوقی مراعات و مورادی که رعایت نگردید، اقدامات قانونی اعمال شد.

وی تصریح کرد: سعی بر این است که شور و شوق انتخاباتی در سطح شهرستان وجود داشته باشد و مردم جهت حضور در صندوق های رای تشویق شوند.

میرزایی در پاسخ به سوال خبرنگار درخصوص تاثیر شرکت در انتخابات شوراها در وضعیت زندگی مردم گفت : در تمامی روستاها تعداد داوطلبین به حدنصاب رسیده است و در تمام روستاها و سطح شهر انتخابات شوراها برگزار می شود.

تاکید ما در همایشها و نشست ها این بوده که داوطلبین ،کسانی که بنا دارند در عرصه ی مدیریت شهر و روستا وارد شوند ، برنامه هایشان را در راستای خدمات شایسته و در حد و شان مردم شریف ارائه نمایند .

وی افزود : مردم عزیز ما شعور و آگاهی لازم را برای انتخاب اصلح دارند و سعی کردیم این موارد را در نشست ها و همایش های مختلفی که با حضور دانش آموزان، روحانیون ، روستاییان ، جوانان ، ورزشکاران، کارگران، سفیران سلامت، بانوان و سایر اقشاری که در سطح شهرستان برگزار گردیده است ؛ تشریح کنیم .

میرزایی در خصوص درصد مشارکت های مردمی در در دوره های قبلی انتخابات در سطح شهرستان، میزان مشارکت را دوره قبل برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قریب 70درصد اعلام کرد و افزود درصد مشارکت مردم در دوره قبل ریاست جمهوری افزون بر 85 درصد بوده است .

ریس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان بندرگز در رابطه با سوال پایانی خبرنگار مبنی بر پیام شما جهت مشارکت مردم در انتخابات چیست ؟گفت: مردم عزیز ما بعنوان صاحبان اصلی انقلاب ، همواره در صحنه های حساس و مهم نظام حضور فعال داشته و دارند و و همیشه با حضورحماسی و پرشورشان حامی و دوستدار امام ، انقلاب و رهبری بوده اند.

وی در ادامه گفت : درخواست ما از مردم عزیز این است که در روز جمعه 29 اردیبهشت همانند انتخابات گذشته با حضور پرشورو آگاهانه در پای صندوق های اخذ رای ، افتخارآفرین باشند و همچنین سعی نمایند در همان ساعات اولیه در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند تا مشکلات ترافیکی بوجود نیاید .

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 560
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1719

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 851
بازدید ماه:5606
بازدید سال:14745
بازدید کل:1644583