عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در بندرگز برگزار شد


جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در بندرگز برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در بندرگز برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در بندرگز به ریاست فرماندار برگزار شد.
فرماندار شهرستان بندرگز در این  جلسه گفت :  از  فرمایشات  مقام  معظم رهبری تاکید برزنده نگه داشتن یاد و خاطره  شهداء  است .  بنابراین هدف از یادواره ها یادآوری نام و پیروی از روش و سیره آنان است.
علی اصغر میرزایی افزود : شهداء اهداف بلندی داشتند  و در یادواره ها  باید به اهداف شهدا شناخت پیدا کنیم وآنرا به جامعه بشناسانیم.
وی گفت : 4 هزار شهید استان  گلستان  الگوها و  اسوه هایی  هستند  که در مسیر  اعطای  حق  ونظام  مقدس  جمهوری  اسلامی  وپیروی  از ولایت  ودفاع از مقدسات  وکشور در برابر دشمنان  غدار و دشمنان  دین و انقلاب  ایستادند  وجانشان را در راه حق فدا کردند .
فرماندار بندرگز اظهار داشت : وظیفه داریم مراسمات را در شان و جایگاه  شهداء  برگزار کنیم  ، وظایف  اداری ما در راستای  تحقق  آرمانهای  شهداست  ، علاوه بر آن وظایفی که درارتباط با  مراسمات برعهده  داریم باید به نحو احسن به انجام برسانیم  . افتخاری است  برای  ما که بتوانیم  قدمی  در راستای اهداف  کسانی که همه چیز خود را  فدا کردند  برداریم ، ما مسیر شهداء را بشناسیم و  در راستای  آن قدم  برداریم .
میرزایی گفت : انشاء ا... که برابر  وظایفی که در دستور العمل  در ارتباط  با  ستاد  اجلاسیه  برای  ما تعیین و ترسیم   شده  انجام وظیفه نمائیم  ، مراسم  یادواره 4000 شهید  مراسم ملی  است  و بازتاب  سراسری  دارد  و جزء  برنامه هایی  هست که مقام معظم رهبری  تاکید  دارند  و شخصاً  این موارد را پیگیری  می فرمایند  و براین اساس  باید با افتخار  وارد  صحنه  شویم  و  بهترین اقدامات را  در این رابطه داشته باشیم .
فرماندار بندرگز اضافه کرد : 38 برنامه برای شهرستان تعریف و تعیین شده که اغلب آن محقق گردید و در همین راستا یکی از برنامه های مهم ، مراسم دعای کمیل استانی در 25  آذر در شهرستان خواهد بود و میهمانان  کشوری  ، استانی  و شهرستانی  در مراسم حضور خواهند داشت  .
وی گفت : پیش بینی  بر این است  که 3000  نفر در این مراسم شرکت نمائیم و لی تاکید  بنده  این است  که به تعداد شهداء  مهمان  داشته باشیم   و طوری برنامه ریزی کنیم که حداقل  4000 نفر در مراسم حضور  پیدا کنند  و در این امر از  استانهای  همجوار نیز برای شرکت در مراسم دعوت بعمل آید .
میرزایی افزود :  لگوی آرم اجلاسیه  برای ادارات جهت درج در سربرگ نامه ها ارسال  شود  و در جلسه  آتی شورای اداری  شهرستان  اختصاصاً  موضوع  اجلاسیه و گزارش جلسات کمیته ها  ارائه گردد و بنیاد شهید  شهرستان تندیس های  باقیمانده را طبق برنامه به خانواده  معظم شهداء تقدیم نماید  و انتظار براین است  که مسوولین حضور  جدی در مراسمات  داشته باشند .

جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در بندرگز برگزار شد

 

جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در بندرگز برگزار شد

 

جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در بندرگز برگزار شد

 

جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در بندرگز برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 844
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1375

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 240
بازدید دیروز: 149
بازدید ماه:1741
بازدید سال:10880
بازدید کل:1640718