عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 1395 بندرگز برگزار شد


دومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 1395 بندرگز برگزار شد

دومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 1395 بندرگز برگزار شد

دومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی سال 1395 شهرستان بندرگز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : طبق فرمایشات استاندار گلستان ،گروه خدمات سفر در استان و شهرستان باید فعال باشند و نگاه استانی و نگاه شهرستانی در ایام خدمات داشته باشند و همان کمیته هایی که در استان فعالیت دارند می توانند در شهرستان هم فعال باشند. "علی اصغر میرزایی" اظهار داشت : نگاه استاندار بر این است که برنامه جامعی در استان و شهرستان تدارک دیده شود و حضور کمیته های استانی می تواند در غنای برنامه شهرستان موثر باشد.

وی ادامه داد : فراهم کردن امکانات در شهرستان برای مسافران و گردشگران باعث می شود با خاطره خوبی استان و شهرستان را ترک کنند و باید امکاناتی فراهم باشد تا میهمانان با رضایت کامل و با خاطره خوش شهرستان را ترک کنند .

فرماندار بندرگز افزود : رفتار محترمانه با مردم و برنامه ریزی در راس کارها قرار گیرد که مردم شریف از خدمات بهره مند شوند و افرادی هستند که برای اولین بار وارد استان می شوند ، فضایی مناسب برای آنها مهیا کنیم .

میرزایی گفت : ارائه خدمات مناسب باعث می شود مسافران خاطره خوبی داشته باشند و در ذهنشان ایجاد شود و نوع رفتار با افراد و افرادی که در ورودی به ویژه در مکانهای تفریحی و گردشگری حضور پیدا می کنند باید افرادی باشند که رفتار برخوردشان باید به گونه ای باشد که مسافر و گردشگر را جذب بکنند . پاکی محیط ، پیام هایی که ما میخواهیم مخابره کنیم یا هر دستگاهی باشد فرهنگی ، ورزشی و یا حتی معرفی شهرستان این موارد باید مد نظر باشد و نظر سنجی از مردم نیز در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسوول افزود : ورود و خروج مسافر و گردشگر برای ما یک فرصت خواهد بود ، بعضی از استانها از این فرصت ها بهره خوبی می برند و با برنامه های خود برای مسافران و گردشگران جاذبه درست می کنند و باید از این فرصت ها بهره برداری کرد و این فرصتی است که برای سرمایه گذار رغبت ایجاد می کند .

وی اظهار داشت : می توانیم چند برنامه خوب و برجسته داشته باشیم ، همچون برنامه ورزش های سنتی ، بر پایی کمپ هلال احمر در پلیس راه نوکنده ، فعال کردن کمپ گز شرقی بصورت خاص باشند و در این ایام امکان فراغت برای مسافران و گردشگران در اسکان فضای متنوع فراهم کنیم .

فرماندار بندرگز افزود : ما وظیفه داریم در این ایام فضای شادی و نشاط و خاطره انگیزی را برای مردم ایجاد کنیم که این یکی از وظایف ماست ، یکی از وظایف انسانی ماست و ما از لحاظ دینی و شرعی و اخلاقی و انسانی وظیفه داریم از میهمانان به نحو احسن استقبال کنیم و هر چیزی که در توان داریم بکار گیریم.

دومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی 1395 بندرگز برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 729
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 986

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 713
بازدید دیروز: 1436
بازدید ماه:5257
بازدید سال:14396
بازدید کل:1644234