عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شوراها از ارکان مدیریتی در شهر و روستا هستند

فرماندار بندرگز :

شوراها از ارکان مدیریتی در شهر و روستا هستند

شوراها از ارکان مدیریتی در شهر و روستا هستند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : شوراها از ارکان مدیریتی در شهر و روستا هستند و بايد سطح فعالیتهای عمرانی شهر و روستا را ارتقاء دهند.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز با گرامیداشت هفته شوراها با تاكيد بر نقش شوراها در فراهم كردن زمينه همياري و مشاركت مردم در فرايندهاي مختلف افزود : توسعه محلي يكي از اركان مهم توسعه است كه در آن بر نقش مشاركتي مردم براي تحقق اين امر تاكيد شده و شوراها كه برآمده از خواست مردم است مي توانند با بررسي و شناخت مسايل و نيازهاي شهر و روستا و برنامه ريزي و انعكاس آن به مسئولان نقش موثري در توسعه شهر و روستا ايفا نمايند.

وی با بيان اينكه تاكنون دستاوردهاي بسيار خوبي از شوراها بدست آورده ايم ، افزود : شوراها حلقه اتصال بين مردم و مسئولان هستند و با جلب مشاركت مردم از مسئولان خواسته هاي به حق خود را مطالبه كنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز شوراها را از اركان تصميم گيري و اداره امور كشور دانست و گفت : با به ثمررسيدن پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي سازمانها ، نهادها و تشكيلات جديدي به سيستم اداري نظام افزوده شدند و تشكيل شوراها به فرمان امام راحل از مهم ترين اين نهادها بود.

فرماندار بندرگز نهادينه كردن دموكراسي در جامعه و واگذاري و سپردن امور به مردم در حوزه هاي مختلف را از نكات مهم و برجسته پيام امام راحل عنوان كرد و افزود : اگر تاريخ انقلاب را ورق بزنيم هر جا كه كارها به خود مردم سپرده شده به بهترين نحو انجام شده زيرا احساس مسئوليت و تعهد به نظام ، انقلاب كشور و منطقه جزء اولویت امور آنان محسوب می گردد.

میرزایی ادامه داد : شوراها با عملکرد مثبت و اثرگذار می توانند حمایت مردم و مسئولین را درجهت تقویت این نهاد مردمی جلب نمایند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 719
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1060

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 117
بازدید ماه:1394
بازدید سال:10533
بازدید کل:1640371