عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست ائمه جمعه و جماعات بندرگز برگزار شد


نشست ائمه جمعه و جماعات بندرگز برگزار شد

نشست ائمه جمعه و جماعات بندرگز برگزار شد

نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان بندرگز در محل حوزه علميه امام محمد باقر (ع) اين شهرستان برگزار شد. فرماندار شهرستان بندرگز در اين نشست در سخناني با اشاره به آيات و روايات، برلزوم رعايت اصل تقوي ، وحدت و همدلي در جامعه تاكيد كرد.

"علي اصغر ميرزايي" با تجليل از نقش بارز روحانيون در امر تبليغ گفت : روحانيون در تمامي صحنه هاي انقلاب پيش قدم بوده اند و حضور آنان موجب دلگرمي مردم و استحكام نظام است.

وي به نقش روحانيون و حوزه هاي علميه در هدايت جامعه ، بخصوص قشر جوان اشاره و خاطر نشان كرد : روحانيون پيشتاز در عرصه دين ، ترويج احكام الهي و ارزش هاي انقلاب اسلامي هستند.

فرماندار بندرگز تصريح كرد : روحانيت نقش بي بديلي در احياي فرهنگ غني اسلام و حفظ باورها و اعتقادات ديني جامعه دارند.

ميرزايي با تاكيد بر اينكه مردم ما در بسياري از موارد مديون روحانيت هستند ، چرا كه بيشترين اقدامات مهم فرهنگي توسط علما و روحانيون انجام شده است ، افزود : اصل موضوع انقلاب اسلامي حركتي بود كه به دست روحانيون و در راس آنها امام راحل شكل گرفت .

فرماندار بندرگز در ادامه با بيان اينكه دشمنان اعتقادات ملت ايران را هدف قرار داده و قصد به انحراف كشاندن آن را دارند ، تاكيد كرد : مبارزه با تبليغات ضد اسلامي فرقه هاي انحرافي و همچنين اشاعه فرهنگ تشيع از جمله وظايفي است كه بايد به نحو مطلوبي عملي شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و گفت : اين سياست كه از سوي مقام معظم رهبري ابلاغ شده است حاكي از توسعه، استقلال و ارتقاء كشور است .

فرماندار بندرگز با اشاره به نقش نيروي انساني متخصص در زمينه تحقق توسعه اقتصادي ، گفت : نيروهاي انساني متعهد و متخصص ما ثابت كرده اند كه با احساس مسووليتي كه نسبت به انقلاب و نظام دارند خواهند توانست با اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي ترفند دشمن براي وارد كردن فشار به كشورمان را خنثي نمايند .

ميرزايي هم چنين به اجراي فاز دوم طرح هدفمندي يارانه ها در كشور اشاره كرد و گفت : همكاري خوب مردم موجب شده تا اين قانون در مرحله اول با روندي مطلوب اجرا شود .

وي به نقش مردم در اجراي طرح هاي مهم و سرنوشت ساز در كشور تاكيد كرد و افزود : بايستي اقشار مختلف مردم كمك كنند تا اين طرح با موفقيت به اهداف نهايي خود برسد.

فرماندار بندرگز در پايان آمادگي خود را براي همكاري با روحانيون جهت توسعه و آباداني اين شهرستان اعلام كرد.

نشست ائمه جمعه و جماعات بندرگز برگزار شد

نشست ائمه جمعه و جماعات بندرگز برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1033
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 61

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 268
بازدید دیروز: 1436
بازدید ماه:4812
بازدید سال:13951
بازدید کل:1643789