عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد


دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، دهمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور "حسین احمدی " فرماندار ، "حجت الاسلام حسینی "امام جمعه بندرگز  ، اعضای شورای تامین شهرستان ، اصحاب رسانه و سایر مدیران دستگاههای اجرائی  در سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد.

فرمانداربندرگز با محکوم کردم اقدام رئیس جمهور آمریکا و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اسرائیل ، این اقدام ترامپ را به عنوان یکی دیگر از اشتباهات استراتژیک وی اعلام کرد که موجب اتحاد بیش از پیش مسلمانان جهان و شروع انتفاضه ای دیگر خواهد شد.

حسین  احمدی قرار گرفتن در جایگاه مسوولیت دولتی و انجام امور مردم را عنایت و فرصتی از طرف خداوند متعال دانست و گفت : باید  با توکل و یاری خداوند در راه خدمت به مردم ونظام اسلامی همه تلاش خود را بکار گرفته و  در این مدت کوتاه مسئولیت  ، خدمتگزار لایق و شایسته ای  برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ، همیشه در صحنه و وفادار به نظام باشیم .

وی با عنایت به نگاه ویژه و دغدغه های بسیار  هوشمندانه استاندار گلستان  در بحث توسعه و ارتقاء شاخص های توسعه در سطح استان  اظهار داشت : بیش از 1000 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در حوزه های  مختلف اعم از  مشاغل خانگی تا صنایع خرد و کلان در حوزه رونق تولید  و.. در نظر گرفته شده و فرصت مغتنمی است تا با اتحاد و همدلی از این فرصت  مناسب در جهت رفع  بیکاری و ایجاد اشتغال مولد و پایدار  که یکی از دغدغه های  مهم دولتمردان و نظام از بدو انقلاب تاکنون بوده ، گام برداریم .

فرماندار بندرگز ثبت نام 329 نفر در سامانه رصد از سهمیه 914 نفراشتغال شهرستان را با توجه به گذشت 9 ماه ازسال کافی ندانست  و افزود : استاندار گلستان به مدیران ارشد  تاکید نمودند که در بحث استعلامات و مراجعات سرمایه گذاران برای پیگیری امورات اشتغالزایی به نحوی به ادارت شهرستان تفویض اختیار شود ، تا در روند صدور مجوزها برای سرمایه گذاران تسریع گردد که برای تحقق این امر مهم  ، همت مضاعف و پیگیری همه دستگاهها لازم و ضروری خواهد بود .

وی اخلاق مداری ، سعه صدر و تکریم مردم را یک مسوولیت اخلاقی ، وجدانی و ارزشی و دینی دانست و اظهار داشت : سلاح اخلاق  بسیار مهم و ارزشمند است زیرا رفتار و برخورد ما با مردم ، معرف عملکرد و ارزیابی نظام بوده و همه باید در جهت رضایتمندی ارباب رجوع  و رفاه حال مردم شریف حرکت کنیم.

فرماندار بندرگز به مدیران دستگاههای اجرائی توصیه کرد ، همانند  مردمی که به صورت خودجوش در برنامه ها و مناسبتهای مختلف حضور دارند در اجتماعات مختلف  بویژه در برنامه نمازجمعه حاضر شده  و با ارائه برنامه های خود  و  ارتباط مستقیم با مردم  در جهت رفع مشکلات آنها تلاش نمایند.

احمدی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین چالشهای امروز جامعه است ، گفت : طبق دستورالعمل ها و تقسیم کار ملی که انجام شده ، شناسایی آسیبها در حوزه های محلی و بررسی آنها در کارگروه اجتماعی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه گردد.

فرماندار بندرگز  با بیان  اینکه مردم منتظر یک اتفاق جدید در شهرستان هستند افزود : در آینده نزدیک اتفاقات و برنامه های خوبی در حوزه سرمایه گذاری برای شهرستان رخ خواهد داد و ابراز امیدواری کرد   با اجرای پروژه سرمایه گذار عمانی و دیگر طرحها گامی در جهت رونق اقتصادی و اشتغال در شهرستان برداشته شود.

احمدی اظهار داشت : شهرستان بندرگز از تاریخ و غنای فرهنگی بالایی برخورداربوده و باید تلاش کنیم با بکارگیری تمامی ظرفیتها ، بندرگز را به جایگاه واقعی و تاریخی اش برگردانیم .

فرماندار بندرگز با بیان اینکه شهرستان بندرگز  به عنوان ورودی وپیشانی استان ،سالانه پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری  بویژه زائرین بارگاه امام رضا (ع) است افزود : باید  با برنامه ریزی مناسب و استقرار کمپ های ثابت امداد ونجات و تامین امنیت و احداث بازارچه ، درقالب یک ویترین زیبا از فرهنگ ، آداب و رسوم و توانمندیهای مختلف  درعرصه تولیدات وصنایع دستی استان  به مسافران و گردشگران معرفی گردد تا زمینه  ماندگاری مسافران فراهم گردد.

وی با توجه به ضرورت توجه به حوزه جوانان ، بانوان و هنرمندان افزود : توجه به این مسائل  هم در حوزه فرهنگی و هم  در حوزه های اقتصادی ، اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار ارزشمند خواهد بود.

فرماندار بندرگز با اعلام اینکه جامعه نیاز به نشاط و امید و انگیزه بیشتری دارد گفت :  همه مسوولان  باید تلاش کنند با همدلی و همکاری با مردم در جهت کاهش  آسیبها و معضلات اقتصادی و اجتماعی موجود در حوزه شهرستان امید  به زندگی  و آینده را در جامعه افزایش دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان از اصحاب رسانه خواست  امید را در جامعه تزریق نمایند  و به عنوان یکی از ابزارهای مهم و اثر بخش در جهت فرهنگ سازی و تحقق شرایط محیطی جامعه برای  دستیابی به اهداف  و برنامه های توسعه ای دولت در  شهرستان عمل نمایند و به مدیران  و مسوولان شهرستان نیز توصیه کرد تا با ارتباط  بیشتر با رسانه ها زمینه معرفی و اعلام نتایج عملکرد دولت و نظام را به مردم فراهم نمایند.

وی با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه از کمک رسانی به موقع  مردم و دستگاههای اجرائی شهرستان تقدیر نمود و بر تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه عملکرد ، شناسائی نقاط آسیب پذیر شهرستان ، برگزاری مانورهای آمادگی در برابر حوادث  ، پیش بینی و برنامه ریزی  در خصوص دوگانه سوز کردن واحدهای خدماتی بویژه خبازیها با توجه به فرارسیدن زمستان از سوی دستگاههای حوزه مدیریت بحران شهرستان  تاکید نمود.

فرماندار بندرگز با اعلام اینکه شهرک صنعتی  بندرگز جزء شهرکهای بزرگ استان می باشد که سرمایه گذاری بسیاری در بحث زیرساختها و ارائه خدمات درآن  صورت گرفته اظهار داشت : باید با پیگیری و تلاش دستگاههای مربوطه به ویژه در حوزه صنایع تبدیلی ، هدایت و حمایت  از واحدها و طرحهای صنعتی و فعال نمودن مجدد واحدهای غیر فعال  در جهت  توسعه و اشتغال  شهرستان فعالیت نمائیم.

احمدی  ادامه داد : در بخش  عمرانی با الویت   پروژه های نیمه تمام  ، بویژه پروژه های ورزشی باید تعیین تکلیف گردیده و پروژه های آماده بهره برداری و کلنگ زنی در دهه فجر سال جاری نیز مشخص گردد.

وی با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال 97 به مجلس شورای اسلامی و رویکرد ویژه  استاندار به تلاش بیشتر در این راستا ، از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان خواست با برقراری ارتباط بیشتر با حوزه های استانی و منطقه ای ، ائمه جمعه و جماعات شهرستان و نماینده حوزه غرب استان در مجلس شورای اسلامی نسبت به شناسائی نیازها و الویتهای منطقه در حوزه های مختلف اقدام نمایند تا شاهد  جذب اعتبارات  لازم جهت پروژه های الویت دار شهرستان در فصل بودجه ریزی دولت باشیم.

همچنین حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز در این جلسه با اشاره به اینکه حفظ و حراست از نعمات و موهبت های الهی به مراتب سخت تر از بدست آوردن آنهاست ، افزود : انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یک نعمت و موهبت الهی است و وظیفه همه ما به عنوان مسوولین و مدیران  نسبت به این نعمت الهی این است که در نگهداری آن  اهتمام ویژه و خاص داشته باشیم .

وی با اعلام اینکه امیرالمومنین (ع) در دوران حکومت خود  عوامل سقوط دولتها و حکومتها را ضایع کردن اصول اولیه انها دانست ، اظهار داشت : مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه سال 88  از اسلام ، امام ، قانون اساسی و سیاستهای کلی نظام به عنوان چهار اصل از اصول انقلاب اسلامی اشاره نمودند و باید به عنوان کسی که توفیق خدمت در این نظام  را بدست آورده  بتواند ضمن اینکه به اسلام عمل کنه به ارزشهای انقلاب اسلامی نیز پایبند باشد و از این طریق کارآمدی نظام اسلامی را ثابت نماید که درواقع یکی از مهمترین آرمانهای امام راحل بود .

امام جمعه بندرگز با محکوم کردن اقدام ترامپ رئیس جمهور امریکا و اعلام  انتقال لانه جاسوسی خود  از تلاویو به بیت المقدس افزود : به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی خروش  مسلمانان و آزادیخواهان  ایران و جهان نسبت به این اقدام زشت و توهین به مقدسات اسلام و اولین قبله مسلمین با راهپیمائی و اعلام انزجار همراه بود که در این رابطه از مردم همیشه درصحنه و وفادار شهرستان تقدیر و تشکر می گردد.

گفتنی است در این جلسه مدیران جدید جمعیت هلال احمر و کتابخانه شهرستان ، رئیس شورای شهرستان  و شهردار نوکنده نیز معرفی شدند.

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 362
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2004

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 117
بازدید ماه:1397
بازدید سال:10536
بازدید کل:1640374