عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگزبرگزارگردید


دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگزبرگزارگردید

دوازدهمین  جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگزبرگزارگردید

 

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ،دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز به رياست علی اصغر میرزایی فرماندار و ساير اعضاي ستاد در محل فرمانداري بندرگز برگزار گرديد.

در این جلسه، فرماندار در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه سالجاری افزود: مسئله انتخابات مسئله مهم وحساسی است و 29 اردیبهشت روز تجلی و نمایش حماسه ملی سیاسی و اجتماعی کشور است .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز با اشاره به نقش کمیته ها و بیان اینکه قانون وقانونمداری سرلوحه کار تمامی اعضای ستاد خواهد بود ، اظهارداشت : همه باید با قانونمداری ، رعایت اخلاق و ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی در تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوقهای اخذ رای و برگزاری انتخابات سالم و قانونی سهم خود را ادا کنیم .

فرماندار شهرستان بندرگز بر مطالعه قوانین انتخابات و آشنایی و اشراف اطلاعاتی کلیه مسئولین کمیته ها و برنامه ریزی برای بهره مندی از زمان محدود باقیمانده تا انتخابات تاکید کرد و گفت : برنامه ریزی منظم و صحت برگزاری انتخابات امرمهمی است وبا بررسی اقدامات و رفع نواقص ، پیش بینی ها و احتمالات را به دقت در نظر بگیرید تادر مرحله اجرای انتخابات با مشکل مواجه نگردند .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی تابع شرايط و ضوابطي است خاطرنشان کردند: تبليغات شوراهاي اسلامي شهر و روستا بمدت یک هفته از ساعت 24 مورخ 21/2/96 آغازو تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ راي ادامه خواهدداشت و انجام آن براساس دستورالعمل تبلیغات انتخابات مجاز خواهد بود.

 

در این جلسه، مسئولین کمیته هاي ستاد انتخابات از اقدامات انجام شده و همچنین برنامه هاي روزهای آتی خود به ارائه گزارش پرداختند.

دوازدهمین  جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگزبرگزارگردید

 

دوازدهمین  جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگزبرگزارگردید

 

دوازدهمین  جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگزبرگزارگردید

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 489
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1711

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:31
بازدید سال:9170
بازدید کل:1639008