عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز


برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز

 برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز

 

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ، جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در محل سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار گردید .

علی اصغر میرزایی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از حضورنامزدها بصورت داوطلبانه در عرصه رقابت انتخابات برای خدمت و خدمتگزاری به مردم و جامعه گفت : خدمت به مردم بعنوان ولی نعمتان نظام عبادت است و از افتخارات و برکات نظام ماست که این فرصت را دراختیار همه گذاشته تا کسانی احساس می کنند که می تواننددرخدمتگزاری به مردم موثر باشند بصورت داوطلبانه پادر عرصه خدمتگزاری و مدیریت شهر و روستا بگذارند.

میرزایی با بیان اینکه محور و مدار اصلی در نظام ما مردم هستند افزود : کسانی که بعنوان کاندیدا درعرصه رقابت حضور پیدا کرده و این مشی را پیش گرفتند و بنا دارند به مردم خدمت کنند قطعا برنامه هایی برای خدمت به مردم تدوین کردند .

وی مهمترین نکات درتدوین برنامه ها را شناخت مسائل و مشکلات مردم وجامعه و همچنین ظرفیتها و پتانسیلهای موجود دانسته وگفت : بعد از انتخاب باید با بهره گیری از نقطه نظرات مردم و صاحبنظران و برنامه ریزی درست در استفاده از منابع برای خدمت به مردم و رفاه جامعه بکوشیم .

میرزایی ادامه داد: یکی از موارد و موضوعات بسیار مهم و اساسی که باید در برنامه ها گنجانده شود ، مساله اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری شیوه نامه و دستورالعملهای آن را ترسیم نموده است و دولت هم قرار گاه اقتصاد مقاومتی را ایجاد کرده است و دراستانها و شهرستانها ستادهای آن فعال می باشد.

فرمانداربندرگز تصریح کرد : نکته مهم دربحث اقتصاد مقاومتی ، مساله عمران و آبادانی مربوط به شهرو روستاهاست که باید با بهبود وضعیت و پیگیری امورات درراستای توسعه و پیشرفت شهر وروستا تلاش نماییم .

وی همچنین به مباحث کارآفرینی ، تولید و اشتغال پرداخت و گفت : زمینه ها و بسترهای بالقوه و مناسبی درشهربویژه روستاهای شهرستان برای تحقق این امر فراهم است که نیازمندبهره گیری از ظرفیتها ، وبرنامه های قابل اجرا و اهتمام جدی مسئولین و مدیران شهری و محلی در ایجاد انگیزه جهت اشتغال توسعه و حرکت بسمت رونق اقتصادی و کارآفرینی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ، اظهار داشت : انتخابات سازو کاری دارد و کسی که بناست از طرف مردم انتخاب گردد باید مقررات و دستورالعملها ی آن را مورد توجه قرار دهد .

وی با اشاره به اینکه بیشتر جرائم و تخلفات بعلت عدم آگاهی و غفلت صورت می پذیرد گفت : مهمترین مسائل دراین رابطه ، ایام تبلیغات انتخابات است که حدو مرز وفعالیتها مجاز و غیر مجاز بطور واضع در قانون مشخص گردید.

میرزایی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند : عرصه انتخابات باید عرصه انسجام و وحدت باشد به موضوعات اخلاق مداری ، تکریم وحفظ حرمت پرداخت واظهارداشت : در صحنه انتخابات معمولا رقابت انتخاباتی وجود داردکه نباید تبدیل به خصومت گردد بلکه باپایبند به قانون و موازین اخلاقی ، فعالیتهای تبلیغاتی را در فضایی آرام رقابتی ، سالم و دوستانه ، برگزار تا انسجام و فرهنگ اعتلای جامعه اسلامی بیش از پیش بعنوان الگو به نمایش گذاشته شود.

وی حضور مردم در پای صندوقهای رای را بسیارحساس و مهم خواند وگفت : مجریان و ناظران انتخابات با فراهم نمودن اعتمادمردم در امانتداری وحفظ آرا ، کاندیداها هم با ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی و رعایت موارد قانونی و موازین اخلاقی ، اساس کار تبلیغی خودرا بر مبنای هدایت مردم در پای صندوقهای اخذ رای قراردهند.

میرزایی همچنین در خصوص انتخابات و نقش اساسی مردم گفت : مردم شریف همواره حامی و حافظ ارزشها و آرمانهای نظام مقدس اسلامی بوده و هستند و انتخابات با حضور مردم معنا پیدا می کند و هر رای در تعیین سرنوشت فردی و اجتماعی و سیاسی اثرگذار خواهد بود و نظام ما این حق را به مردم داد که آزادانه و آگاهانه بتوانند آن کسی را که می تواند به مردم خدمت کند انتخاب نماید.

فرماندار بندرگز تمکین به قانون ، پرهیز از توهین و تخریب در فضای مجازی را خواستار شد و گفت : امیدواریم با مشارکت حداکثری و پایبندی به قانون و تبعیت از رهبری ، رقابتی سالم وبدون تخریب شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند با انتخاب اصلح باشیم .

گفتنی است در این جلسه موضوعات مهم انتخاباتی ، مسائل مربوط به قانون تبلیغات و نحوه تبلیغات در فضای مجازی ونحوه فعالیت تبلیغات نامزدها توسط فرماندار ، رئیس دادگستری ، دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان ارائه گردید.

 

 

 برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز

 

 برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز

 

 برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز

 

 برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز

 

 برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز

 

 برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستادر بندرگز

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 518
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1708

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5723
بازدید سال:5723
بازدید کل:1635561