عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انتخابات صحنه رقابت هست و رفاقت

فرماندار بندرگز :

انتخابات صحنه رقابت هست و رفاقت

انتخابات صحنه رقابت هست و رفاقت

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز ، روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه ، علی اصغر میرزایی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز در همایش انتخاباتی جامعه ورزش و جوانان شهرستان با موضوع حضور حداکثری که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد با عرض تسلیت درگذشت کارگران معدن زمستان یورت آزادشهراظهار داشت : انتخابات صحنه رقابت هست و رفاقت ، این جزو آموزهای دینی ماست که در عین رقابت باید رفاقت هم داشته باشند .

وی افزود : این مورد صرفا با ارائه برنامه از سوی داوطلبین امکان پذیر خواهد بود ، چراکه هر یک از کاندیداها صرفا از برنامه خوددفاع خواهد کردو استفاده از ابزار تخریب و ایراد نسبت به یکدیگر از نظر اخلاق ، وجدان و آموزه های دینی مورد تائید نخواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به دو انتخابات پیش رو افزود : فعالیت های انتخاباتی غالباً توسط جوانان صورت می گیرد چه در بحث تبلیغات و برنامه های مربوط به حضور مردم در صحنه انتخابات و چه در عرصه داوطلبی درانتخابات مختلف از جمله شورای شهر و روستا .

وی با اعلام اینکه اکثر داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا در شهرستان بندرگز در شرایط سنی جوان قرار دارند افزود : حدود 88 نفر از داوطلبان در رده سنی 25 تا 35 سال و 91 نفر نیز در رده سنی 35 تا 45 سال قرار دارند.

میرزایی افزود : بهترین روش تبلیغات برای کاندیداها اثبات توانائیهای خود از طریق ارائه برنامه های قابل اجرا می باشد نه صرفا ارائه وعده و وعید های توخالی و غیر ممکن.جوانان می توانند این فضای رقابتی را برای کاندیداها بوجود بیاورند و فضارا به سمتی سوق دهند که افراد ناچار به دفاع از برنامه های خود شوندو قانون و مقررات بصورت کامل رعایت گردد.

وی گفت : یکی از مواردی که برای ما در مورد انتخابات اهمیت دارد ایجاد آرامش و فضای امن در جامعه است ، در مسائل مربوط به صحنه های رقابت معمولا جوانها علاقه دارند در این عرصه ها قرار بگیرند ، طیف جوان می تواند در این عرصه ها عقلانیت خود را به نمایش گذارد تا هم در شهرستان و هم در کل کشور بتوانیم انتخابات سالم و و کاملا رقابتی اجرا نموده و بویژه برای کسانیکه در خارج از کشور نظاره گر صحنه های انتخابات هستند نشان دهیم که در این ارتباط به عنوان الگو در جهان مطرح هستیم . همانطوری که مقام معظم رهبری و اما راحل تاکید فرمودند ، از جمله مقام معظم رهبری که می فرمایند : انتخابات باید گسترده ، سالم ، پرشور و با امنیت برگزار شود ، در دنیا امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران زبانزد می باشد.امنیت پایدار بدون همکاری همه مردم امکان پذیر نمی باشد .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود : انتخابات یک امتیازی برای نظام و یک حقی است که قانون اساسی به همه داده ، بنابراین باید شرایط لازم فراهم کنیم که همه از حقشان استفاده کنند.امام عظیم الشان می فرمایند ، هدف از انتخابات در نهایت حفظ اسلام است ، نظام ما اسلامی است ودر قانون اساسی تمام برنامه های انقلاب و نظام ترسیم شده و همه ما باید قانونمدار باشیم و رعایت قانون یعنی رسیدن به اهداف نظام ، و حرکت به سمت اهداف نظام .

میرزائی افزود : دوره جوانی دوره تعیین سرنوشت هست ، اگر جوانان در همین دوران جوانی برنامه زندگی خود را تنظیم نمایند ،مسیرآینده آنها هموارتر خواهد شد. چرا که جوان در این سن هم الگو پذیر و هم تنوع طلب بوده و علاقه بسیاری وجود دارد که در شرایط مختلف خودرا در معرض آزمون قرار دهد.

رئیس ستاد ساماندهی جوانان شهرستان با اشاره به شرایط خاص دوره جوانی اظهار داشت: جوانان هم علاقه مند به حضور در مراسم مذهبی هستند و هم تفریحات سالم و متنوع ، بنابراین حداقل شرایط امکانات و فضای لازم برای جوانان باید فراهم شده و خود جوانان نیز باید در تحقق آن فعالیت نمایند.

وی افزود : در زندگی جوانان الگو و اسوه بسیار حائز اهمیت می باشد . از جمله مهمترین الگو حضرت علی اکبر(ع) می باشد که در ایام ولادت آن قرار داریم و الگوهای متنوع دیگری که در دوره های مختلف زندگی هر فرد وجود خواهد داشت .بحث الگو پذیری بسیار حائز اهمیت بوده ، این الگو می تواند انسان را به مسیر درست هدایت کند یا اینکه مسیر زندگی را به سمت انحراف بکشاند.

علی اصغر میرزائی گفت : جوانان می توانند چرخ مولد و موتور حرکت درشرایط اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی باشند ، معمولا بخش فعال جامعه نیروهای جوان هستند .

وی با اشاره به ظرفیتهای حوزه جوانان افزود : باید نشستهای تخصصی در حوزه جوانان برگزار شود و اقداماتی در جهت سازماندهی جوانان صورت پذیردو چنانچه جوانان احساس کنند می توانند در تصمیم گیری ، برنامه ریزی و مشاوره موثر واقع شوند از این جلسات استقبال خواهند نمود. باید با برنامه ریزی مناسب جوانان در کمیته ها و کارگروههای مختلف مشارکت نمایند و ایده ها و پیشنهادات و طرحهای آنها ارائه شود وباید به جوانان اطمینان داد که این فضا و فرصت در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص ازدواج ، اشتغال و مسکن جوانان در قالب کارگروههای ستاد ساماندهی جوانان شهرستان اظهار داشت : به دنبال حضور جوانان بصورت فانتری و ظاهری نیستیم و می خواهیم که جوانان در همه عرصه ها وارد شوند . حتی در موارد مدیریتی بدنه اجرائی دولت رایاری نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که در انتخابات 29 اردیبهشت با حضور حماسی و با انتخاب درست براساس بررسی ها و تحلیلهایی که جوانان انجام می دهند انتخابات سالم و انتخابی صحیح داشته باشیم و بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف نظام سهیم باشیم و هر رای ما در انتخابات تاثیر گذارخواهد بود و رای آگاهانه و با بررسی شرایط و اهدافی که برای انتخاب مدنظر هست تاثیر خود را در پیشرفت امور خواهد گذاشت ومی توانیم به همه دنیا نشان دهیم که در صحنه رقابت به رقابت می پردازیم ولی در حفظ نظام و حراست از آرمانهای آن رفاقت داریم.

انتخابات صحنه رقابت هست و رفاقت

 

انتخابات صحنه رقابت هست و رفاقت

 

انتخابات صحنه رقابت هست و رفاقت

 

انتخابات صحنه رقابت هست و رفاقت

 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 399
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1701

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5736
بازدید سال:5736
بازدید کل:1635574