عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور است

فرماندار بندرگز :

آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور است

آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور است

فرماندار بندرگز : آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور است.

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور است و کمک به آموزش و پرورش کمک به آینده مملکت است.

"علی اصغر میرزایی" در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرگز در سال 94 افزود : آموزش و پرورش مهترین نهاد فرهنگی کشور محسوب می شود که می تواند با کارکردهای اساسی خود، آینده نظام را با پرورش دانش آموزانی متعهد و متخصص تضمین نماید.

وی با اشاره به ضرورت بهبود سطح آموزشی شهرستان گفت : باید در آموزش و پرورش با بهره گیری از توان علمی دبیران و فعال کردن شورای فرهنگیان و مدیران و بهره گیری از نظرات جمعی ، برنامه های آموزشی و پرورشی به بهترین نحو اجرا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فرهنگیان ، دانشجویان و دانش آموزان به جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان ، گفت : سرمایه انسانی در هر کشور سرمایه مهمی است و در کشور ما از سرمایه انسانی بهینه استفاده نمی شود.

فرماندار بندرگز با تاکید بر توجه به نیروی انسانی فعال و ماهر افزود : فرزندانی که در سن تحرک و فعالیت هستند باید در مورد وضعیت علمی و شخصیتی شان فکر و برنامه ریزی شودو آموزش و پرورش در این زمینه نقش بسزایی دارد.

میرزایی با بیان اینکه باید در رشته های شغلی نگاه متوازن داشت ، اظهار داشت : با برگزاری جلسات منظم برای اولیاء ، باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت پذیرد.

این مقام مسوول ادامه داد : رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش برای مهارت آموزی نیاز است و این امر ، ساز کار خود را نیاز دارد و در قدم اول نیازسنجی ، سپس ظرفیت ها در نظر گرفته شود.

فرماندار بندرگز در پایان با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه ، بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی با حمایت دستگاه های اجرایی و ایجاد پایگاه تغذیه سالم در مدارس تاکید کرد.

آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور است

 

آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور است

 

آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1931
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 790

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 713
بازدید دیروز: 1436
بازدید ماه:5257
بازدید سال:14396
بازدید کل:1644234