عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد


دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد

دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد

دومین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 93 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، نهادها و بانک های عامل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت: بزرگترین تهدید برای جوانان کشور معضل مواد مخدر و اعتیاد است و نباید هیچ گونه کوتاهی و بی تفاوتی در امر مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد.

"علی اصغرمیرزایی"، افزود : معضل مواد مخدر و اعتیاد یک بحران ملی است که بخشی از لایه های اجتماعی جامعه را درگیر خودکرده است. وی بیان کرد : داشتن انگیزه، اعتقاد و کار جهادی لازمه مقابله با این پدیده ناهنجار است.

فرماندار بندرگز گفت : برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقات عکس و نقاشی با هدف پیشگیری از اعتیاد، برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایشگاه ، گفتمان دینی و برگزاری کوهنوردی از جمله برنامه های اجرایی در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بندرگز است. وی افزود : 5 مرکز ترک اعتیاد دولتی و خصوصی در شهرستان بندرگز فعال است. وی تاکید کرد : مدیران شهرستانی باید با جدیت وارد عرصه مقابله با اعتیاد شوند و نشست های ماهانه را با زمانبندی برنامه ریزی شده انجام دهند.

رییس شورای اداری بندرگز اظهار داشت : خانواده ها و مسوولان به خصوص در بخش های آموزشی و اطلاع رسانی باید آثارمنفی مصرف مواد مخدر را به جوانان گوشزد کنند.

میرزایی ادامه داد : ورود مواد مخدر و عرضه آن در بین افراد جامعه یکی از توطئه های بزرگ دشمنان برای تضعیف روحیه دینی و ایمان افراد و متلاشی کردن زندگی های سالم است.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت : باید با وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان در سال جاری ، شعار حماسه اقتصادی را محقق کنیم.

وی تاکید کرد : فعالان اقتصادی ، سرمایه گذاران و کارآفرینان باید از سوی مدیران شهرستانی حمایت و تشویق شوند و بایستی موانع موجود از پیش پای آنها برداشته و از سرمایه گذاری ها استقبال کنند.

فرماندار بندرگز در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت : فلسفه وجودی قوه قضاییه ایجاد عدل و قسط در جامعه است.

میرزای افزود : قضاوت و اجرای حکم و عدالت، اساس دین خداست و پیامبران و ائمه اطهار(ع) نیز به مساله قضاوت اهمیت بسیار زیادی می دادند.

در این نشست، سرگرد "مجید زمانی" بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، "رضا متکی" بعنوان سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و "نورمحمد مسعودی" بعنوان مسوول جدید مرکز فرهنگی و هنری شهرستان بندرگز معرفی شدند. 

 

دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد

 

دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد

 

دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد

 

دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد

 

دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد

 

دومین نشست شورای ادرای بندرگز برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1394
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 78

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:45
بازدید سال:9184
بازدید کل:1639022