عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه رسالت همه اقشار است

فرماندار بندرگز :

نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه رسالت همه اقشار است

نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه رسالت همه اقشار است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه رسالت همه اقشار است و همگی باید در این زمینه تلاش کنند.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود : رزمندگان ایران اسلامی هشت سال در مقابل رژیم بعثی عراق که مورد حمایت کشورهای قدرتمند جهان بود ، ایستادگی کردند و بنابراین ارج نهادن به جایگاه ایثار و شهادت در جامعه کوچکترین رسالتی است که امروز بر عهده آحاد جامعه است.

وی اظهار کرد : هفته دفاع مقدس ، فرصتی است تا بار دیگر تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم و با زنده کردن یاد و خاطره شهیدان ، جانبازان و آزادگان ، درس های شجاعت ، استقامت و فداکاری را برای نسل جوان تبیین کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز افزود : فرهنگ دفاع مقدس ، الگویی برای مردم جهان و خاطره ای تلخ برای استکبار جهانی است طوریکه ثبات ، آرامش و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .

فرماندار بندرگز ادامه داد : امروز بسیجیان همانند هشت سال دفاع مقدس بار اصلی حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارند و تاکنون این رسالت را به خوبی در عرصه های مختلف انجام دادند.
وی ، حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و مبارزه با توطئه های دشمنان را در گرو پیروی و اطاعت همه قشرها از ولی فقیه خواند.

وی همه دستگاه های اجرایی را ملزم به مشارکت در برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس کرد و گفت : این آیین باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی درگرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بندرگز برگزار می شود ، افزود : همایش پیاده روی خانوادگی ، برگزاری یادواره شهدا ، غبارروبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ، برگزاری همایش ها و گفتمان های بصیرتی و مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های اجرایی در بندرگز خواهد بود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 822
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 700

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5720
بازدید سال:5720
بازدید کل:1635558