عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم

فرماندار بندرگز :

فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم

فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : باید با الگو قرار دادن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم.

"علی اصغر میرزایی" در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندرگز در سال 94 با موضوع هفته ازدواج با بیان اینکه خانواده ها باید جوانان را به ازدواج ترغیب کنند و در این مسیر کمک حال آنها باشند ، تصریح کرد : ازدواج جامعه را در مقابل تهدیدات اجتماعی حفظ می کند.

وی گفت : فراهم نمودن امکانات ضروری برای زندگی ، فرهنگ سازی در راستای ازدواج آسان و همچنین آسان گرفتن شرایط ازدواج توسط خانواده ها می تواند مواردی باشد که موجب تشویق جوانان به امر ازدواج باشد و در کنار این موارد پشتیبانی های مسئولین نیز می تواند از مهمترین راهکارهای پایین آوردن سن ازدواج در جامعه محسوب شود.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندرگز با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س)  افزود : ازدواج مولای متقیان با حضرت زهرا (س) از حوادث بسیار شیرین و تاریخ ساز و آموزنده برای جامعه اسلامی است.

میرزایی اظهار داشت : ازدواج و تشکیل نظام خانواده از نگاه معارف دین و سنت رسول اعظم (ص) و سیره امامان معصوم (ع) از مهمترین و ضروری ترین برنامه های دینی ، فرهنگی ، اخلاقی و اجتماعی برای سالم سازی فرد در جامعه است.

وی تشویق جوانان به ازدواج را تنها راه افزایش جمعیت بیان کرد و اظهار داشت : نقطه‌ شروع افزایش جمعیت تشویق جوانان به ازدواج است و باید جوانان را به ازدواج تشویق کنیم.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود از جوانان به عنوان بدنه فعال و امید آینده کشور نام برد و گفت : جوانان در همه مسائل کشور تاثیرگذار هستند و قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند.

فرماندار بندرگز در ادامه گفت : برگزاری نشست های مختلف با موضوع ازدواج و جوانان ، برگزاری دوره های آموزشی بمنظور توانمند سازی مهارت های زندگی ، برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت ازدواج و تحکیم خانواده ، برگزاری جشن پیوند آسمانی ، تجلیل از زوج های موفق و برگزاری برنامه های قرآنی ، فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه هایی است که در هفته ازدواج در شهرستان بندرگز اجرا می شود.

گفتنی است ، از 24 تا 30 شهریور به مناسب سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) هفته ازدواج نام گذاری شده است.

فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم

 

فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم

 

فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم

 

فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 969
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 693

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1003
بازدید سال:10142
بازدید کل:1639980