عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز برگزار شد


چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ،چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور صابر حسن پور فرماندار شهرستان ،طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه فرماندار شهرستان بر اجرای طرح الگوی هم افزایی ائتلافی شهید سلیمانی، توانمندسازی محلات و روستاهای هدف تاکید نمودند.
صابر حسن پور بیان داشت :از مهمترین سیاست های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ،بستر سازی پایدار برای کاهش عوامل بروز خطر می باشد که در این راستا هر یک از دستگاه های عضو باید بر اساس شرح وظایف همکاری داشته باشند.
وی در پایان تاکید نمود فعال سازی گروه های مردمی ،حساس سازی و اگاه بخشی نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد.
آقای طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با حضور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز گفتند:مسئله مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت کاری دستگاه‌ها قرار گیرد. دستگاه‌های عضو می‌توانند در خیلی از حوزه‌ها ورود پیدا کنند. اگر در این حوزه منسجم و برنامه محور پیش نرویم قطع به یقین در سال‌های آتی با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم شد. می طلبد دستگاه‌های عضو شورا با اولویت اقدامات پیشگیرانه با تدوین یک برنامه عملیاتی کیفی و قابل سنجش در این حوزه اقدام نموده و در پایان هر سال از فعالیت خویش ارزیابی نیز داشته باشند. مجموعه شهرستان با محوریت فرمانداری با پیگیری از دستگاه های استانی چنانچه حق السهم اعتبارات خود را در سال جاری تعیین نمایند قطعا در نحوه برنامه ریزی تاثیر گذار است.
دبیر شورای هماهنگی در ادامه با اشاره به طرح یاریگران زندگی در روستا بیان نمودند: ایجاد زمینه مشارکت مردمی که مورد تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال نیز می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برنامه یاریگران زندگی در روستا یک الگوی کار آمد در فراهم نمودن مشارکت اجتماعی در روستاهاست در این خصوص در جهت تقویت برنامه های مردم پایه کانون های یاریگران در روستا لازمست تمام دستگاه‌های عضو نحوه مداخله و مشارکت خویش در محیط های روستایی در سال جاری را در قالب یک برنامه عملیاتی مشخص تدوین و ارائه نمایند.

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 42
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6007

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 191
بازدید ماه:3004
بازدید سال:47178
بازدید کل:1677016