عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سفر استاندار گلستان به بندرگز 84 مصوبه داشت


سفر استاندار گلستان به بندرگز 84 مصوبه داشت

سفر استاندار گلستان به بندرگز 84 مصوبه داشت

استاندار گلستان گفت : شورای اداری مشترک استان و شهرستان بندرگز 84 مصوبه در بخش های توسعه و عمران منطقه داشت که به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، دکتر علی محمد زنگانه در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان بندرگز که در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برگزار شد ، افزود : این مصوبه ها در زمینه های مختلف مانند زیربنایی ، بهداشت و درمان ، فرهنگی و آموزشی و ورزشی ، گردشگری ، آب و کشاورزی و ... است..

وی بیان داشت : امیدواریم که همه مصوبات در تاریخ مقرر به سرانجام برسد و با اجرای آنها تحولی در شهرستان بندرگز شاهد خواهیم بود.

این مقام مسوول درباره زمان اجرای این مصوبات توضیح داد: چگونگی اجرای مصوبات جلسه شورای اداری امروز بستگی به حجم و اعتبارات هر یک از آنها دارد و متفاوت است بطوریکه زمان اجرای برخی از آنها از یک تا ۲ ماه و برخی تا پایان امسال یا سال آینده است و در مجموع همه آنها باید اتمام یابد.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : مدیران باید فعال ، پرتحرک و جهادی در خدمت رسانی به مردم عمل کنند.

زنگانه اظهار داشت : در شرایطی که دشمنان از همه ابزار خود برای ناامید سازی مردم بهره می گیرند ، باید با خدمت شبانه روزی و مجاهدانه به مردم ، معاندان را ناامید و مایوس کرد و مدیران باید با افزایش اعتماد به مردم و گشاده رویی و تعامل با آحاد جامعه در خدمت گذاری به آنان تلاش کنند.

وی تصریح کرد : روحیه انقلابی مردم شهرستان بندرگز نشان می دهد که مردمان این دیار همچنان در مسیر شهدا هستند.

نماینده عالی دولت در استان گلستان ادامه داد : از جمله اهداف ما از اجرای برنامه‌های مرتبط با سفرهای شهرستانی ، شناسایی ظرفیت‌ها در مناطق مختلف استان و بررسی موانع پیش روی توسعه هر منطقه است تا بتوانیم با تدوین برنامه‌های خوب ، خدمات قابل توجهی در این مناطق برای مردم داشته باشیم.

زنگانه اضافه کرد : بیش از ۷۴۰ میلیارد تومان سهم بندرگز از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان بود که ۴۰۳ میلیارد تومان مصوبه عمرانی و ۳۴۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال آفرین و قرض الحسنه به شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار بندرگز نیز در این جلسه از توجه ویژه و مساعدت های استاندار گلستان در تعیین تکلیف پروژه آرمان طبیعت ، واگداری اراضی ساحلی به شهرداری و احیای خلیج گرگان قدردانی کرد.

صابر حسن پور افزود : از ظرفیت‌های ملی و استانی برای رفع مشکلات بندرگز استفاده شود و برخی از مسائل و موضوعات شهرستان از گذشته تغییری نکرده و باید برای آنها تصمیم‌های جدیدی اتخاذ شود.

وی در ادامه مشکلات شهرستان را در زمینه های مختلف مانند روستاها ، زیرساخت ها ، راه و جاده ، خدمات کشاورزی ، آموزش و پرورش ، بهداشت و سلامت ، مسکن ، ورزش و جوانان ، واحد های تولیدی و صنعتی و ... بیان کرد.

سفر استاندار گلستان به بندرگز 84 مصوبه داشت

 

سفر استاندار گلستان به بندرگز 84 مصوبه داشت

 

سفر استاندار گلستان به بندرگز 84 مصوبه داشت

 

سفر استاندار گلستان به بندرگز 84 مصوبه داشت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 215
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5526

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 117
بازدید ماه:1396
بازدید سال:10535
بازدید کل:1640373