عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در افكار عمومی جامعه برای خدمت‌رسانی به مردم دارد

فرماندار بندرگز :

روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در افكار عمومی جامعه برای خدمت‌رسانی به مردم دارد

روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در افكار عمومی جامعه برای خدمت‌رسانی به مردم دارد

فرماندار بندرگزگفت : روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در انتقال دیدگاه و نظرات و همچنین افكار عمومی جامعه به مدیران دستگاه‌ها برای برنامه‌ریزی مناسب و خدمت‌رسانی به مردم دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "صابر حسن پور" در نشست با مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان افزود : اطلاع رسانی به موقع به مردم ، انتقال افكار و انتظارات عمومی یكی از وظایف مهم و خطیر روابط عمومی است كه باید با تلاش مستمر در این زمینه بیش از پیش گام برداشت.

وی بیان داشت : امروز روابط عمومی به عنوان یك واحد تخصصی و مشورتی و به عنوان یكی از اركان اصلی در سیاستگذاری و هدایت سازمانها جایگاه ویژه ای دارد.

این مقام مسوول به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهاد تبیین اشاره و تصریح کرد: تبیین و بیان کردن فتنه‌های دشمنان و تلاش برای خنثی کردن این اقدامات دشمن از مهمترین وظایف همگان به‌شمار می‌رود.

حسن پور با اشاره به شعار سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب ، از مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا برای تحقق شعار سال که راه برون‌رفت از مشکلات را هموارتر می کند ، مشارکت بیشتری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه ها باید سال های گذشته اجرا می شد ، اما دولت سیزدهم با شجاعت و به منظور تحقق عدالت این طرح مهم اقتصادی را اجرا کرد تا بتواند ضمن توزیع عادلانه یارانه ، برای افزایش قدرت خرید دهک های پایین جامعه نیز اقدام کند.

حسن پور اضافه کرد : عده‌ای اطلاعات کافی از جزییات این مساله ندارند و جزییات ، فواید و چشم‌انداز مساله باید به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در افكار عمومی جامعه برای خدمت‌رسانی به مردم دارد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 201
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5229

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1342
بازدید سال:10481
بازدید کل:1640319