عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » باید ویژگیهای شخصیتی حضرت زهرا ( س ) را در تمام عرصه های زندگی الگو قرار دهیم

فرماندار بندرگز :

باید ویژگیهای شخصیتی حضرت زهرا ( س ) را در تمام عرصه های زندگی الگو قرار دهیم

باید ویژگیهای شخصیتی حضرت زهرا ( س ) را در تمام عرصه های زندگی الگو قرار دهیم

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : باید ویژگی های اخلاقی و شخصیتی حضرت زهرا ( س ) را در تمام عرصه های زندگی و آموزه های دینی خود الگو قرار دهیم.

"علی اصغر میرزایی" در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن شهرستان بندرگز افزود : حضرت زهرا (س) به عنوان محور هستی و خلقت شناخته شده که این خود باعث شده تا زنان در اسلام دارای کرامت و از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند .

وی با اشاره به اینکه زنان عضوی از جامعه هستند ،گفت : باید موانع پیشرفت این قشر از جامعه در مقاطع مختلف بررسی و بر طرف گردد .

فرماندار بندرگز با اشاره به نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی افزود : بانوان ایرانی از ابتدای انقلاب اسلامی در بسیاری از تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه سهیم و اثرگذار بوده اند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش زن در اسلام اشاره و تصریح کرد : زنان اثرات ماندگار در طول تاریخ و در ایجاد تمدن ها ، فرهنگ ها  و سنت ها بوجود آوردند .

فرماندار بندرگز بر شناخت توانمندی ها و نیازمندی های زنان تاکید کرد و اظهار داشت : زن مظهر ایجاد آرامش در خانواده است و این نهاد مقدس نقش عمده ای در رشد و پویایی جامعه ایفا می کند .

نماینده عالی دولت در بندرگز اظهار داشت : برنامه های اجرایی در هفته زن در سطح شهرستان باید تبیین زوایای مختلف شخصیت و فضائل حضرت فاطمه زهرا ( س ) و نقش الگویی ایشان به بانوان شهرستان را در پی داشته باشد .

میرزایی در ادامه با اشاره به نامگذاری هر روز از ایام هفته زن از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از سوی ادارات خبر داد و گفت : برنامه های تبیین شده مناسب با نامگذاری هر یک از این روز هاست .

فرماندار بندرگز جشن میلاد کوثر ، نشست فرماندار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی ، برگزاری جشنواره های ورزشی و کارگاه های آموزشی با موضوع نقش زنان در استحکام خانواده و برگزاری جشنواره های روستایی و نمایشگاه صنایع دستی را از برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در سطح شهرستان نام برد .

میرزایی ، تجلیل از بانوان دارای القاب فاطمه ( س ) و زهرا ( س ) ، کارکنان بانوان ادارات ، و تجلیل از مادران نمونه و زنان موفق شهرستان ، دیدار با مادران و همسران شهدا و عیادت از بیماران در بیمارستان را از دیگر برنامه های اجرایی بیان کرد .

باید ویژگیهای شخصیتی حضرت زهرا ( س ) را در تمام عرصه های زندگی الگو قرار دهیم

 

باید ویژگیهای شخصیتی حضرت زهرا ( س ) را در تمام عرصه های زندگی الگو قرار دهیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1059
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 475

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1342
بازدید سال:10481
بازدید کل:1640319