عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان بندرگز اعلام شد


محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان بندرگز اعلام شد

محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان بندرگز اعلام شد

فرماندار بندرگز ضمن تشریح محدودیت های جدید کرونایی در این شهرستان ، از غیرحضوری شدن تمام مراکز آموزشی و الزام مدیران به اجرای 30 درصد دورکاری کارمندان به مدت دو هفته از روز شنبه 17 آبان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در مصاحبه خبری افزود :  با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع کرونا و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ، این محدودیتها دو هفته ادامه می یابد.

وی بیان داشت : بر این اساس فعالیتهای بخش‌های مختلف فرهنگی و آموزشی ، مدارس و دانشگاههای شهرستان بندرگز تا دوهفته تعطیل و فعالیتهای آموزشی آنها به صورت مجازی برگزار می شود.

این مقام مسوول ادامه داد : بر این اساس باغ تالارها و تالارهای پذیرایی ، تفرجگاه ها ، کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها، کتابخانه ها، مهدهای کودک، مساجد ، مصلاها ، زیارتگاه ها ، آرامستان ها و سالن های ورزشی و آرایشی از جمله گروههای هدف هستند  که در این مدت تعطیل است و برگزاری آیین‌های جمعی مذهبی و اجتماعی نیز در سطح شهرستان ممنوع است.

وی تعطیلی مجالس عزاداری و عروسی ، لغو برنامه ها و آیین‌ها را از دیگر محدودیتهای اعمال شده در شهرستان بندرگز ذکر کرد.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کووید 19 شهرستان بندرگز تصریح کرد : حفظ سلامت عمومی در اولویت قرار دارد و با بخشهایی که با رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند با قاطعیت و بدون چشم پوشی برخورد می شود.

احمدی خطاب به متولیان دستگاه های نظارتی بندرگز گفت : نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید به صورت مستمر و جدی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قانونی شود.

فرماندار بندرگز اظهار کرد : قطع زنجیره انتقال کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم و پرهیز از هرگونه تجمع غیرضروری ، امکان پذیر است و همگی باید در این زمینه تلاش کنیم.

وی از شهروندان خواست تا با رعایت نکات بهداشتی ، زمینه ای را فراهم کنند که سیر منحنی ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا کاهش یابد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 309
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4100

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 313
بازدید دیروز: 720
بازدید ماه:9130
بازدید سال:9130
بازدید کل:1638968