عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت داشته است

استاندار گلستان در بندرگز :

انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت داشته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

استاندار گلستان با بیان این که انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت داشته است، گفت: استقرار نظام جمهوری اسلامی از مهمترین این برکات است که جوهره و هویت اصلی آن خدمت به مردم می باشد.

 'حسن صادقلو' در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان بندرگز اظهار داشت: جوهره این نظام عدالت و جوهره عدالت نیز خدمت به مردم است و تلاش مسوولان نظام طی 36 سال گذشته در راستای تحقق این جوهره بوده است.

وی با بیان این که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تلاش زیادی برای عدم تحقق خدمت نظام به مردم داشته اند، گفت: جنگ تحمیلی، ترور، تحریم ها و تبلیغات سوء علیه مسوولان نظام از جمله این تلاش ها بوده است.

صادقلو با بیان نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی و شاخص های نظام اضافه کرد : اگرچه در تاریخ معاصر ایران برخی حرکت های ضد استبدادی و ضد استعماری از جمله جنبش تنباکو، نهضت مشروطه و نهضت ملی شدن صنعت نفت انجام شد، اما هیچکدام از اینها به نتیجه نرسید.

وی علت اصلی این مساله را تبدیل نشدن این حرکت ها به نظام حکومتی دانست و تصریح کرد: امام راحل با بهره گیری از تجربیات این حرکت های انقلابی و اهداف بلندی که نشات گرفته از مکتب اسلام بود موفق به تشکیل نظام حکومتی شد که زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

استاندار گلستان با بیان این که حکومت اسلامی مد نظر امام یک سبک شاخص با شعاع خاص است، یادآور شد : برای درک این حکومت باید ادبیات آن را که در کلام امام راحل وجود دارد جستجو کرد و دهه فجر از بهترین فرصت ها برای این شناخت است.

صادقلو افزود : در کلام امام راحل زمامداری یک تکلیف الهی است و مسوولیت وسیله فخر نیست بلکه یک امر اعتباری بوده، ضمن این که قبول مسوولیت باید برای خدمت به مردم باشد، نه وسیله کسب قدرت، زیرا مسوولیت ها در حکومت اسلامی نوعی آزمایش و امتحان الهی هستند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه و عمل به ادبیات امام راحل در خدمت به مردم از سوی مسوولان گفت: این ادبیات امام خمینی (ره) از سرچشمه راستین حکومت نبوی و سیره علوی نشات گرفته است و مسوولان نباید خود را قیم مردم بدانند.

استاندار گلستان با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 935 پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا در این استان به مناسبت دهه فجر امسال نیز اضافه کرد : این پروژه ها بخشی از تلاش نظام و دولت در خدمت به مردم است.

صادقلو همچنین با یادآوری برخی خدمات نظام طی 36 سال گذشته در مناطق مختلف کشور بویژه در روستاها گفت: امروز روستاها در بحث امکانات به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیستند اگرچه هنوز نیز برخی مشکلات وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه پایدار در روستاها افزود: لازمه توسعه پایدار مناطق روستایی ایجاد درآمد پایدار بوده که راه آن تبدیل روستا به مرکز تولید می باشد و در این خصوص شناخت دانش و ظرفیت بومی هر منطقه و پیوند آن با علم روز ضروری است.

استاندار گلستان همچنین از اختصاص ردیف بودجه ای به توسعه سواحل این استان از سال 94 خبر داد و گفت: باتحقق این امر و نیز اجرایی شدن طرح گردشگری آشوراده و طرح گردشگری سواحل بندرگز، مسیر توسعه و رونق اقتصادی استان هموارتر خواهد شد.

همچنین فرماندار بندرگز در این مراسم از بهره برداری 22 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 222 میلیارد و 903 میلیون ریال و اشتغالزایی 97 نفر همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت : از این تعداد 15 طرح با اعتبار 167 میلیارد و 550 میلیون ریال تولیدی واقتصادی و مابقی با اعتبار 55 میلیاردو 353 میلیون ریال عمرانی بوده که درمجموع 97 شغل ایجاد کرده است.

علی اصغر میرزایی، بهره برداری از سالن ورزشی روستای جفاکنده با اعتبار 6 میلیارد ریال، مدرسه 7 کلاسه روستای لیوان با اعتبار 11 میلیارد و 800 میلیون ریال، کارخانه بهین شیر تندرستی با اعتبار 54 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر و افتتاح کارخانه دیوار پوشش سیمان پارت با اعتبار 84 میلیارد ریال با اشتغالزایی 50 نفر از مهمترین این طرح ها می باشد.

آیین متمرکز پروژه های شهرستان بندرگز با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، مدیران کل استانی و مدیران دستگاه های اجرایی بندرگز در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد .

شهرستان بندرگز با افزون بر 46هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع شده و با گرگان 42کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1505
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 396

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 117
بازدید ماه:1396
بازدید سال:10535
بازدید کل:1640373