عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امروزه روابط عمومی بعنوان يك جريان پويا می تواند نگاه جامعه را به خود معطوف كند

مسوول روابط عمومی فرمانداری بندرگز :

امروزه روابط عمومی بعنوان يك جريان پويا می تواند نگاه جامعه را به خود معطوف كند

امروزه روابط عمومی بعنوان يك جريان پويا می تواند نگاه جامعه را به خود معطوف كند

امروزه روابط عمومي به عنوان يك جريان هميشه پويا مي تواند نگاه جامعه و به ويژه مسوولان را به خود معطوف كند نگاهي كه نيازمند توجه است و چشم پوشي از آن غير قابل انكار است.

"محمدابراهیم شربتی" مسوول روابط عمومی فرمانداری بندرگز در یادداشتی آورده است : روابط عمومی ، به عنوان هنر هشتم موفق شده رده های عالی علمی را با آزمون و خطا بپیماید و در سازمان ها و موسسات به مثابه وزنه ای قوی و تاثیرگذار جا باز كند و امروزه هیچ موسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی توان یافت كه روابط عمومی نداشته باشد.

 روابط عمومی ، نوك پیكان هر دستگاه است و بهترین ، با اخلاق ترین و مجرب ترین نیروها باید در روابط عمومی ادارات بكارگیری شوند.

روزمرگی و درگیری با كارهای عادی و جاری از مشكلات اساسی روابط عمومی ها است و این گونه مسایل از آفاتی است كه روابط عمومی ها را از انجام برنامه ریزی مناسب غافل می كند.

 از آنجا كه روابط عمومی به عنوان یك علم ، همیشه در حال تحول و دگرگونی است ، آموزش كاركنان حال و آینده این حرفه و بهینه سازی توان علمی و تخصصی آنان از ضروریات كار در حوزه روابط عمومی است.

روابط عمومی ها با درك عمیق دشواری های كار این حوزه به عنوان سرباز اطلاع رسانی درصحنه هستند.

 تغيير نگرش و ديدگاه برخی مسوولين و مديران به مقوله روابط عمومی ، ضروری است و از آنجا كه روابط عمومی تنها نقطه تماس سازمانی با مخاطبان و جامعه بیرونی از سازمان می باشد می طلبد كه همه مدیران و مسوولان در هر سطحی به تقویت این مركز ثقل ارتباطی بیندیشند.

در پایان ضمن تشکر از حمایت ها و مساعدت های جناب آقای حسین احمدی فرماندار محترم بندرگز ، همکاری جناب آقای اسماعیل البرزی مدیر محترم دفتر خبرگزاری صدا و سیمای غرب گلستان ، تعامل اعضای محترم شورای اداری شهرستان و همراهی خبرنگاران پرتلاش شهرستان ، 27 اردیبهشت هفته ارتباطات و روز روابط عمومی را به همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 379
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3782

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 347
بازدید دیروز: 279
بازدید ماه:763
بازدید سال:9902
بازدید کل:1639740