عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » درخواست فرماندار بندرگز برای اعطای نشان ایثار به مدافعان خط مقدم سلامت


درخواست فرماندار بندرگز برای اعطای نشان ایثار به مدافعان خط مقدم سلامت

درخواست فرماندار بندرگز برای اعطای نشان ایثار به مدافعان خط مقدم سلامت

فرماندار بندرگز خواستار اهدا نشان ایثار برای کادر پزشکی و پرستاری کشور شد.

به گزارش روابط عمومی فرماندار بندرگز ، "حسین احمدی" در مصاحبه خبری افزود : با وجود شیوع بیماری کرونا ، تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر پزشکی و پرستاری از فداکاری ، گذشت ، ایثار و از خودگذشتگی مردم را به نمایش گذاشت .

وی اظهار داشت : پرستاران و پزشکان متعهد که به حق شایسته عنوان مدافعان سلامت ملت هستند با فداکاری وصف‌ناپذیر خود برای درمان مبتلایان به بیماری نقش بسیار مهمی در کنترل آن دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز تصریح کرد : این روزها که همه برای حفظ جان خویش و در امان ماندن از ویروس کرونا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند پزشکان و پرستاران و کادر درمانی برای حفظ جان هموطنان در خط مقدم جبهه مقابله با بحران کرونا ایستاده و خدمت بی منت و بی ادعا را سرلوحه کار قرارداده‌اند تا سهم و نقش بزرگ خود را در این بحران بخوبی ایفا کنند.

احمدی ادامه داد : بیش از ۳۰ سال پیش در چنین ایامی هزاران رزمنده فداکار سینه های مالامال از عشق و علاقه خود را سپر کرده بودند و برای دفاع از تمامیت ارضی ، استقلال کشور و شان تاریخی ملت ایران جان را بر کف گرفته بودند و چنین ایام شیرینی را دور از خانواده هایشان سپری می کردند.

فرماندار بندرگز تصریح کرد : بعد از سه دهه از خاتمه دوران دفاع مقدس ، بار دیگر آن خاطرات و این بار در سنگری دیگر برای رزمندگانی از جنس مدافعان حریم امنیت سلامت ملت ایران اسلامی تکرار شد.

این مقام مسوول خطاب به مردم گفت : بیایید با ماندن در خانه به پرستاران و پزشکان کمک کنیم چرا که مدافعان سلامت به صورت شبانه روزی در خط مقدم نبرد با کرونا هستند لذا باید قدردان همت و تعهد این قشرباشیم.

احمدی با بیان این‌که کادر درمانی شهرستان بندرگز عملکرد بسیار خوبی در مقابله با این بحران داشتند ، افزود : قدردان زحمات و ازخودگذشتگی این عزیزان در درمان بیماران هستیم و مدیریت شهرستان حامی و همراه جامعه پزشکی و پرستاری شهرستان خواهد بود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 368
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3723

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:45
بازدید سال:9184
بازدید کل:1639022