عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مردم بیشتر در خانه بمانند تا از اپیدمی کرونا خارج شویم

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار گلستان :

مردم بیشتر در خانه بمانند تا از اپیدمی کرونا خارج شویم

مردم بیشتر در خانه بمانند تا از اپیدمی کرونا خارج شویم

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و توجه جدی به توصیه های بهداشتی افزود : مردم بیشتر در خانه بمانند تا از این اپیدمی خارج شویم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "عبدالرضا چراغعلی" در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان بندرگز ، خود مراقبتی خانواده ها و عدم تردد آنها در مکان‌های عمومی و پرتردد را مهمترین اقدام عملی در راستای پیشگیری و کنترل کرونا برشمرد.

وی گفت : از مردم انتظار می‌رود جز برای تامین مایحتاج اصلی و ضروری از خانه خارج نشوند.

معاون سیاسی ، امنیتی استانداری گلستان بیان داشت : چیزی بالاتر از سلامت مردم وجود ندارد و برای دولت ، حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی نیز سلامت مردم در اولویت است.

چراغعلی خاطرنشان کرد : با همکاری مردم می‌توانیم هر چه سریع‌تر بر این بیماری چیره شده و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

فرماندار بندرگز نیز در ادامه این نشست ضمن بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان در خصوص پیشگیری و مدیریت شیوع ویروس کرونا افزود : عملیات ضد عفونی اماکن عمومی ، معابر و خیابان ها و دیگر مناطق پرتردد شهرستان از روز های نخست شیوع ویروس کرونا به همت و همکاری نیروهای مردمی و گروه های جهادی ، سپاه و بسیج ، شبکه بهداشت و درمان ، شهرداری‌ها ، بخشداری ها ، دهیاری‌ها ، شوراهای اسلامی شهر و روستا ، گروه های مردم نهاد و دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد و این عملیات به صورت مستمر در حال اجرا است.

"حسین احمدی" افزود : گروه غربالگری و تب سنجی با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر در مبادی خروجی شهرستان (پلیس راه نوکنده) فعال شده و تمامی خودروهایی که قصد خروج از استان و شهرستان به سمت استان مازندران را دارند تب سنجی و غربالگری می شوند و هشدارهای بهداشتی و ایمنی در خصوص شیوع ویروس کرونا به آنها ارائه می شود.

وی ادامه داد : افراد مشکوکی که درجه تب بالا دارند پس از ثبت مشخصات و آدرس سکونت به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع می شوند.

فرماندار بندرگز اضافه کرد : تمامی گروه‌های مردمی و دستگاه های اجرایی برای مقابله با بیماری کرونا ویروس در شهرستان پای کار هستند و فعالیت و فداکاری‌های آنها قابل تقدیر است.

احمدی از عموم مردم شهرستان بندرگز خواست ؛ به منظور ریشه کنی ویروس کرونا در خانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهرها خودداری کنند تا با کمک هم از این بحران عبور کنیم.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی همه مدیران به ویژه کادر بهداشت و درمان شهرستان بندرگز قدردانی کرد.

 

مردم بیشتر در خانه بمانند تا از اپیدمی کرونا خارج شویم

 

مردم بیشتر در خانه بمانند تا از اپیدمی کرونا خارج شویم

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 304
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3692

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:31
بازدید سال:9170
بازدید کل:1639008