عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار بندرگز فرا رسیدن سال ۹۹ را تبریک گفت

همزمان با آغاز سال نو /

فرماندار بندرگز فرا رسیدن سال ۹۹ را تبریک گفت

فرماندار بندرگز فرا رسیدن سال ۹۹ را تبریک گفت

فرماندار بندرگز با صدور پیامی فرارسیدن سال ۹۹ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "حسین احمدی" در این پیام آورده است : رستاخیز طبیعت ، جلوه‌ تمام نمای زیبایی خداوند و فرصتی مغتنم برای تفكر و درك بهتر بزرگی و عظمت خالق هستی ‌بخش ، ایجاد تحوّل و دگرگونی در انسان ، ارتقاء بینش علمی ، تحول اخلاقی ، زدودن كینه ها ، از بین بردن فاصله ها و توجه بیشتر به ذات پاك خداوند سبحان است.

در این پیام با اشاره به اهميت زمان‌شناسي و نگاه به گذشته ، حال و آينده آمده است : تغيير و تبديل سال ، فرصت مناسبي براي ارزيابي گذشته در زندگي فردي و اجتماعي ، مرور موفقيت‌ها و ناكامي‌ها و درس گرفتن براي آينده است.

در پیام فرماندار بندرگز عنوان شد : حركت به سمت پيشرفت ، تعالي و سعادت جامعه در گرو تلاش و تدبير انسان‌هاست و بايد از تحول طبيعت درس بگيريم و با تغيير و دگرگوني در درون خود و زدودن خصلت‌هاي منفي به سمت اصلاح جامعه حركت كنيم.

احمدی خاطرنشان كرد : بهار ، مسير اعتدال است و اگر به دنبال موفقيت هستيم بايد در همه شئون زندگي مشي اعتدال را در پيش بگيريم.

وی با تأكيد بر تلاش مضاعف و عزم جدي آحاد مردم براي رسيدن به آينده‌اي روشن ، اظهار كرد : مردم در روزهاي سخت همواره همبستگي و همدلي خود را نشان داده‌اند.

فرماندار بندرگز در این پیام با اشاره به نامگذاري سال جديد با عنوان جهش توليد از سوي مقام معظم رهبري گفت : تحقق شعار سال با همكاري تمامي دستگاههاي اجرايي و موسسات غير دولتي و مردم ميسر مي شود.

وي با اشاره به اينكه پيشرفت جامعه ایران اسلامی در گرو جهش تولید و رونق اقتصادي و اشتغال است ، بر اهتمام و جديت توليدكنندگان در اين مسير تأكيد كرد.

احمدی از مسوولان ، اقشار و گروه‌هاي مختلف شهرستان بندرگز خواست تا براي تقويت فضاي نشاط و اميدواري در جامعه تلاش خود را بيشتر كنند.

این مقام مسوول در این پیام تاکید کرد : اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هموطنان و به ویژه مردم شریف شهرستان بندرگز تبریك عرض نموده و امیدوارم سال جديد سالي توأم با خير و بركت و سعادت و سلامت باشد.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 281
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3685

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:45
بازدید سال:9184
بازدید کل:1639022