عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » موفقیت های نظام به برکت خون شهداست

فرمانده سپاه نینوا گلستان :

موفقیت های نظام به برکت خون شهداست

موفقیت های نظام به برکت خون شهداست

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت : موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ سردار "حسین معروفی" در یادواره شهدای شهرستان بندرگز و آیین گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 4 و 5 و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش افزود : برگزاری یادواره‌های شهدا نشان می‌دهد که مردم ما پای‌بند به خون شهدا هستند و ذره‌ای از آرمان‌های آنها کوتاهی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه با پیروی از رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیر شهدا در اوج اقتدار هستیم افزود : به هر گوشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی که نگاه می‌کنیم ، نقش شهدا برجسته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از شهادت به عنوان بالاترین مقام در درگاه الهی یاد کرد و ادامه داد: روحیه شهادت‌طلبی یکی از معیارهای حفظ انقلاب اسلامی است که این روحیه باید در جامعه نهادینه شود.

سردار معروفی اظهار کرد : همه آحاد جامعه بویژه نسل‌های آینده که در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهند بود ، باید قدردان ایثارگری‌های شهدا و خون پاکی باشند که آنان در راه اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ریختند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت :  اخلاص و تواضع از مهم‌ترین ویژگی بارز و برجسته شهید سلیمانی بود.

سردار معروفی اضافه کرد : در تشییع و خاکسپاری شهید سلیمانی که نمادی از وحدت و یکدلی بود ، همه مردم با هر عقیده و تفکری حضور یافتند که این مهم برخاسته از معنویت و خلوص و اخلاق ایشان بود.

پخش کلیپ ، خاطره گویی و مدیحه سرایی در وصف شهدای دوران دفاع مقدس و مقاومت سردار شهید سپهبد سلیمانی از دیگر برنامه های این آیین بود.

یادواره شهدای شهرستان بندرگز و آیین گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 4 و 5 و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور امام جمعه ، فرماندار و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

موفقیت های نظام به برکت خون شهداست

 

موفقیت های نظام به برکت خون شهداست

 


 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 245
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3553

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1237
بازدید سال:10376
بازدید کل:1640214