عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


پنجمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

پنجمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 98 با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مدیران ادارات ، نهادها و بانک های عامل شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ فرماندار بندرگز در این نشست با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت : این سردار رشید اسلام در دفاع از اسلام و انقلاب ، مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان داد و امروز همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت از این شخصیت برجسته قدردانی کنیم.

"حسین احمدی" افزود : فرماندهانی چون سردار سلیمانی به عشق جهاد در راه خدا و نائل شدن به فیض شهادت پا در عرصه نبرد حق با باطل گذاشته اند و خون چنین شهیدانی همیشه جوشان و سرچشمه ای برای منادیان حق است.

وی اظهار داشت : سردار سلیمانی همانگونه که در طول حیات برای امت اسلامی به عنوان یک مبارز رشید و شجاع و مخلص مایه عزت ، اقتدار و برکت بود پس از شهادت نیز باعث تقویت وحدت و انسجام در منطقه شده است.

این مقام مسوول بیان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نخبگان بزرگ کشور را در عرصه‌های مختلف به شهادت رسانده‌اند اما همواره راه آنها با جدیت و عزم بیشتری ادامه یافته است.

فرماندار بندرگز اضافه کرد : سردار سپهبد قاسم سلیمانی همیشه و در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان سمبل مبارزه با ظلم و مدافع مظلومان به شمار رفته تا جایی که حتی پس از پایان جنگ تحمیلی وظیفه دفاع از محرومان و نیازمندان جامعه را ترک نکرد و در عرصه‌های مختلف از جمله پاسداری از حریم قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به یاری مظلومان شتافت.

امام جمعه بندرگز هم در این نشست گفت : دشمنان ملت و نظام ایران به ویژه آمریکا باید بدانند بابت ترور و شهادت ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تقاص سختی پس خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین "سیدابوالفضل حسینی" افزود : اثرگذاری مجاهدت های شهید حاج قاسم سلیمانی و ضربه هایی که او به استکبار در سطح منطقه وارد کرد، دشمن را از سال ها پیش در فکر آن انداخته بود که ایشان را ترور کرده و به شهادت برسانند.

وی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی هرچند ضایعه اسفناک و دردناکی برای نظام مقدس اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و مردم مومن و مسلمان ایران به شمار می‌رود اما بدون شک این حادثه باعث اثربخشی و همدلی بیشتر بین آحاد جامعه ایران اسلامی خواهد شد.

امام جمعه بندرگز اظهار کرد : آمریکا و ایادی آن مطمئن باشند ، جمهوری اسلامی ایران انتقام خون شهید سردار سلیمانی و اقدام ناجوانمردانه ترور این سردار سرافراز اسلام را به بهترین شکل ممکن خواهد گرفت و این خون پاک پایمال نمی شود.

پنجمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 332
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3532

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:31
بازدید سال:9170
بازدید کل:1639008