عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولين جلسه ستاد برگزاري سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره ) و سوم خرداد بندرگز برگزار شد


اولين جلسه ستاد برگزاري سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره ) و سوم خرداد بندرگز برگزار شد

اولين جلسه ستاد برگزاري سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره ) و سوم خرداد بندرگز برگزار شد

اولين جلسه ستاد برگزاري بيست و پنجمين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت سوم خرداد شهرستان بندرگز در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در اين جلسه با اشاره به نامگذاري سال ۹۳ با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي رهبر معظم انقلاب ، گفت : اقتصاد و فرهنگ نيازهاي واقعي جامعه هستند و تحول در اقتصاد و فرهنگ از خواسته هاي معمار كبير انقلاب نيز بوده است .

"علي اصغر ميرزايي" با اشاره به شخصيت والاي حضرت امام (ره) افزود : امروز آثار و بازتاب انديشه هاي امام راحل در ابعاد سياسي ، اجتماعي و فرهنگي دنيا متبلور شده است .

وي گفت : احيا ارزش هاي اسلامي و جهاد با دشمنان درس بزرگ حضرت امام (ره) به تمام جهانيان است . ميرزايي تصريح كرد : دشمنان در ۳۵ سال گذشته دست به توطئه هاي گوناگون زدند تا با انديشه هاي حضرت امام (ره) مبارزه كنند ، اما امروز شاهديم كه فرمايشات آن امام به منصه ظهور رسيده و تفكر امام راحل فراگير شده است.

فرماندار بندرگز با اشاره به نقش بي بديل رهبري و ولايت فقيه در اقتدار ايران اسلامي خاطر نشان كرد : پس از امام خميني (ره) خلف شايسته اش رهبر معظم انقلاب ، رهبري جمهوري اسلامي را در همان مسير نوراني هدايت كرده و مردم نيز با پيروي از ايشان ، دشمنان را در رسيدن به اهدافشان ناكام گذاشته اند.

وي ادامه داد : به رغم همه تهديدات و فشارهاي دشمنان ، مردم ايران همچنان خود را پاي بند به آرمانهاي امام راحل مي دانند.

ميرزايي در بخش ديگري ازسخنان خود با گراميداشت سوم خرداد گفت : سالروز فتح خرمشهر ، پاسداشت ارزش هاي دفاع مقدس است .

فرماندار بندرگز با تاكيد بر اينكه برنامه هاي ارزشي و مرتبط با دوران دفاع مقدس و سالروز آزاد سازي خرمشهر بايد در شان و جايگاه آن حماسه ها برگزار شود ، گفت : برنامه هاي مربوط به دفاع مقدس بايد تداعي گر رشادت ها و حماسه هاي آن دوران در ميان مردم باشد .

ميرزايي با اشاره به اينكه بيش از سه دهه از آزاد سازي خرمشهر مي گذرد ، اضافه كرد : بزرگداشت سوم خرداد ياد آوري توان ، فرهنگ ، عزم ملي و مديريت جهادي دوران دفاع مقدس است .

كه بايد مولفه هاي آن در شرايط كنوني نيز مورد توجه قرار گيرد .

وي انتقال افكار و آثار حضرت امام و ارزش ها و ايثارگري هاي رزمندگان دفاع مقدس به نسل آينده را وظيفه مهم مسوولان و نسل حاضر دانست و اظهار داشت : همه دستگاه هاي اجرايي بايد در حد توان در اجراي برنامه هاي سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت سوم خرداد همكاري كنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1112
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 29

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 213
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1214
بازدید سال:10353
بازدید کل:1640191