عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون رییس جمهوری فردا به بندرگز سفر می کند


معاون رییس جمهوری فردا به بندرگز سفر می کند

معاون رییس جمهوری فردا به بندرگز سفر می کند

فرماندار بندرگز گفت : همزمان با سفر رییس جمهوری و جمعی از وزرای دولت تدبیر و امید به استان گلستان ، معاون امور مجلس ریاست جمهوری نیز به عنوان نماینده ایشان فردا ( دوشنبه ) به شهرستان بندرگز سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در مصاحبه خبری افزود : حسینعلی امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری به منظور بازدید از پروژه های در حال ساخت سالن ورزشی صدرا ، کانون دانش آموزی ، مجتمع فرهنگی بندرگز و نوکنده ، مرکز دیالیز ، ساحل دریای بندرگز و پارک جنگلی باغو روز دوشنبه 24 دی 97 به این شهرستان سفر می کند.

وی ادامه داد : عطرافشانی مزار شهدا و افتتاح پایگاه اورژانس 115 و مرکز بهداشتی درمانی بندرگز از دیگر برنامه هایی است که با حضور امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری انجام می شود.

این مقام مسوول گفت : مسیر جاده قدیم بندرگز - کردکوی به منظور بهسازی و تعریض مسیر و اصلاح ابنیه فنی مسیر و هم چنین جاده بندرگز به دهستان گز که در حال ساخت است ، فردا معاون رئیس جمهور از آن بازدید خواهد کرد.

فرماندار بندرگز اضافه کرد : همچنین نقاط ضعف و قوت ، توانمندی ها و نیازمندی های فراروی توسعه شهرستان بندرگز در سفر معاون امور مجلس رییس جمهوری اعلام و برای طرح در جلسه شورای اداری استان با حضور رییس جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

احمدی گفت : مشکلات ، موانع توسعه و نیازها و کمبودهای شهرستان در بخش های مختلف عمرانی ، آموزشی ، ارتباطی ، صنعتی ، کشاورزی و اشتغال احصا شده است که در جریان این سفر به نماینده کاروان تدبیر و امید ارایه خواهد شد.

این مقام مسوول اظهار داشت : باید از فرصت سفر رییس جمهوری و وزرا به استان گلستان به صورت مطلوب در راستای رفع عقب ماندگی ها و کمبودهای شهرستان استفاده کنیم.

رییس جمهوری به همراه جمعی از معاونان و وزرای دولت تدبیر و امید ، فردا (دوشنبه 24 دی) به گلستان  سفر و ساعت 9 صبح فردا در استادیوم تختی گنبد کاووس سخنرانی خواهد کرد.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 411
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2856

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:45
بازدید سال:9184
بازدید کل:1639022